Освіта для всіх Середня загальноосвітня школа №168 м. Київ



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.
#7555


Освіта для всіх

  • Середня загальноосвітня школа №168 м. Київ

  • 2006 - 2010 р.


«Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах сзш».

  • 01.09.2006 р. в Оболонському районі м. Києва розпочато інноваційний проект

  • 2006 р. підготовчий і 1 клас,

  • 2007 2-4 класи

  • 2008 – 5-6 класи

  • 2009 – 7-8 класи.

  • 2010 – 9-10 класи



Мета

  • Допомогти дитині у здобутті якісної освіти;

  • Створити сприятливі умови у школі, відповідно до спеціальних потреб;

  • Знизити прояви обмежень.



Створено спеціальні умови

  • Перебудовано 5 класів, які відповідають:

  • санітарно-гігієнічним нормам;

  • вимогам архітектурної доступності.

  • Спеціально обладнані 2 санітарно-гігієнічні кімнати.

  • Шкільний автобус перевозить учнів.

  • Безкоштовне харчування, шкільна форма



Додаткові штатні одиниці

  • заступник директора – 1 ставка,

  • вихователі в першій половині дня – 11 ставок,

  • вихователі ГПД – 10 ставок,

  • санітарка-няня – 11 ставок,

  • психолог – 1 ставка,

  • медсестра – 3,5 ставки,

  • логопед – 3 ставки,

  • спеціаліст ЛФК - 2 ставки,

  • лікарі -3 ставки, водій автобуса – 1 ставка.



Організація навчального процесу

  • Всього класів – 25

  • В 17-и класах навчаються діти з інвалідністю

  • За проектом фінансуються – 11 класів

  • Учнів з особливостями розвитку – 74 (оформлена інвалідність)

  • 30 учнів потребують допомогу при пересуванні



Комплектування інтегрованих класів

  • Формування класів за бажанням батьків із дітей з особливостями розвитку та здоровими дітьми

  • Наповнюваність класів: не більше 15 учнів,

  • до 6 учнів з особливими потребами



Інтеграція

  • Участь у спільних загальношкільних заходах

  • Спільні ігри на перервах

  • Участь у шкільних конкурсах на загальних умовах

  • Створення волонтерської служби серед старшокласників



Навчання в інклюзивних класах

  • Відбувається за загальноосвітніми програмами, навчальними планами для учнів із вадами опорно-рухового апарату

  • Проведення уроків потребує особливих методик

  • Використовуються нетбуки

  • За потребою для учнів з особливостями розробляється комплексна індивідуальна корекційно-розвиткова програма навчання



Робота вчителя та асистента вчителя

  • Проведення батьківських зборів, класних годин;

  • Роз’яснювальна робота про принципи інклюзивної освіти;

  • Проведення спостереження;

  • Складання індивідуальних планів, які будуть задовольняти різні потреби в навчанні;

  • Підготовка та проведення спільних свят;

  • Індивідуальна робота з дітьми та батьками.



Робота психолога

  • Діагностування розвитку дитини;

  • Розвиток психічних процесів учнів;

  • Діагностування соціальної адаптації дитини;

  • Проведення тренінгів для батьків, вчителів та дітей;

  • Індивідуальна робота з учнями,

  • батьками та вчителями.



Робота логопеда

  • Обстеження дітей та виявлення проблем;

  • Індивідуальна робота з дітьми (корегування відхилень у мовленні);

  • Проведення консультацій

  • для батьків та вчителів.



Робота вихователя ГПД

  • Допомога в навчанні;

  • Проведення сюжетно-рольових ігор (для соціальної адаптації дитини);

  • Проведення занять для розвитку дрібної моторики руки;

  • Підготовка спільних свят.



Робота соціального педагога

  • Вивчення умов проживання дитини;

  • Надання соціальної допомоги та підтримки дитини та сім’ї ;

  • Соціальний супровід сім'ї.



В тренажерному залі

  • 2 рази на тиждень

  • Кожна дитина має індивідуальну програму

  • Тренери – досвідчені майстри спорту

  • Тренажери для дітей з 6 років

  • Проблема – приміщення не відремонтоване, на 2 поверсі



Лікувальна фізкультура

  • Заняття щодня

  • На заняття дітей об'єднують за станом здоров’я

  • Проблема – немає пристосованого залу



Висвітлення проекту в ЗМІ

  • 44 публікації в пресі

  • 18 відеосюжетів на телебаченні

  • 6 конференцій

  • 23 зустрічі в школі по обміну досвідом



Співпраця з ВНЗ

  • Київський університет імені Бориса Грінченка

  • Національний медичний університет імені О.О.Богомольця

  • Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

  • Університет «Україна»

  • Державний університет Оклахоми (США)



КУ імені Бориса Грінченка

  • Акція "Ти знай: я є, я – поруч!" у рамках Міжнародного тижня інклюзії

  • Прес-конференція в університеті з гуртом “Друга ріка”

  • Виступ гурту“Друга ріка”

  • Спільна фотосесія



Національний медичний університет імені О.О.Богомольця

  • Участь у науково-дослідній роботі «Комплексна корекція та психофізична реабілітація дітей з церебральним паралічем (сполучення нетрадиційних методик) в умовах спеціалізованих і звичайних шкіл»

  • відповідно з листом головного управління освіти і науки КМДА від 27.10.08 р. №24/2064

  • Проведено обстеження учнів з ДЦП



Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

  • Шевцов А.Г. - консультант

  • Допомога кадрами (студенти та випускники Інституту корекційної педагогіки):

  • Дефектологи

  • Логопеди

  • Психологи



Державний університет Оклахоми (США)

  • професор університету Аллан Олдей, стипендіат програми обміну імені Фулбрайта, працював у КУ імені Бориса Грінченка.

  • У школі проводив семінари для вчителів, батьків, дітей.



Співпраця з громадськими організаціями

    • Міжнародний Благодійний фонд “Україна 3000”
    • Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики»
    • Всеукраїнський фонд «Крок за кроком»
    • Ресурсно-методичний центр АЙОРН


Міжнародний Благодійний фонд “Україна 3000”

  • Презентація проекту на Міжнародному освітньому форумі “Артеківські діалоги”(19.09.2009 р.)

  • Публікації у виданнях Фонду

  • Співпраця на майбутнє



Результати для особливих дітей

  • діти краще підготовлені до умов реального життя;

  • мають більше можливостей брати участь у різних видах діяльності;

  • толерантніше сприймаються суспільством;

  • стають більш самостійними;

  • у них підвищується самооцінка.



Результати проекту

  • Для батьків здорових дітей: Покращилось ставлення до сімей, де є діти з особливими освітніми потребами;

  • Для здорових дітей: найбільшою перевагою стає те, що ці діти також стають краще підготовлені до умов реального життя.

  • Для батьків дітей з особливими освітніми потребами: перевагою стає можливість зустрічатися та спілкуватися з батьками дітей без особливих освітніх потреб.



Дякую за увагу!

  • Середня загальноосвітня школа №168, м. Київ,

  • вул. Озерна, 2

  • 8044-412-10-62

  • sch168@ukr.net



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 0515
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Становище та проблеми дітей з інвалідністю За даними Державного
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Використання інтерактивних методів навчання на уроках українознавства
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 10 дітей з хронічними захворюваннями
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Культура мислення молодшого школяра
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Науково-методичні засади конструювання змісту курсу біології
0515 -> Гімназія №117 імені Лесі Українки


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка