Навчальний заклад Херсонський державний університет
Спеціальність Початкові класи
Педагогічний стаж 23 роки
Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії»
«Якщо дати дитині одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все своє життя»
«Якщо дати дитині одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все своє життя»
Підготовка дитини не до окремого уроку, а на «завтра», до самостійного життя.
Підготовка дитини не до окремого уроку, а на «завтра», до самостійного життя.
Приступаючи до читання, підготуй спочатку робоче місце: прибери зі столу зайві предмети, вимкни радіо, телевізор, увімкни добре освітлення.
Приступаючи до читання, підготуй спочатку робоче місце: прибери зі столу зайві предмети, вимкни радіо, телевізор, увімкни добре освітлення.
Не дозволяй собі думати про те, що тебе цікавило до початку читання.
Якщо у ході читання мовчки раптом усвідомив, що твоя увага вже деякий час зайнята сторонніми думками, негайно зосередься, спробуй знайти місце де ти перестав усвідомлено читати, і звідси читай удруге, прагнучи бути якомога уважнішим.
Ігри добукварного періоду
Ігри добукварного періоду
«Скільки речень»
Учитель читає речення. Учні на пальцях показують, скільки речень у цьому тексті. Виграє той, хто менше за всіх помилиться.
«Знайди відповідну схему»
Учитель подає на таблиці схеми речень:
I _ _ . I _ _ _ . I _ _ _ _.
Потім зачитує речення. Діти повинні знайти схему кожному реченню.
Назви кожний предмет і обведи його червоним олівцем, якщо в цьому слові є звук (а); синім – якщо є звук (о); зеленим – якщо є звук (с).
Назви кожний предмет і обведи його червоним олівцем, якщо в цьому слові є звук (а); синім – якщо є звук (о); зеленим – якщо є звук (с).
Поруч з кожним малюнком, у рамці, намалюй стільки кружечків, стільки звуків у слові.
Визнач, яким є в кожному слові перший звук твердим чи м'яким. Підкресли малюнок з твердим першим звуком – червоним олівцем, а з першим м'яким.
Склади оповідання за малюнком, використовуючи словосполучення: садити дерева; захищати від шкідників.
Склади оповідання, використовуючи дані слова та словосполучення: повертатися з півдня, будувати гнізда, дятел, пити сік.
Утвори слова за допомогою префіксів роз-, без-
Утвори слова за допомогою префіксів роз-, без-
Утвори слова за допомогою префіксів з-, с-
Утвори слова за допомогою суфіксів.
Добери споріднені слова. Познач корінь.
Познач будову слова.
Допиши слова – назви професій.
Познач в них суфікси.
Прочитай текст. Перекажи його зміст. Добери заголовок.
Прочитай текст. Перекажи його зміст. Добери заголовок.
Прочитай текст. Що нового ти дізнався з нього?
Прочитай текст. Про що він?
Прочитай текст. Яку картину ти собі уявляєш?
Допиши казку за поданим початком.
Прочитай казку. Знайди іменники.
Прочитай текст. Спиши його.
Префікс і прийменник
Префікс і прийменник
Жили собі в Країні Слів два хлопчики. Звали Префікс і Прийменник. Вони були великими друзям разом читали книжки, разом вчили уроки, разом відпочивали, все ділили порівну. Але вдача у них була різна.
Префікс був незвичайний чарівник. Щойно побачить якесь слово,подає йому руку і вмить стає частиною того слова. А Прийменник був зовсім не такий. Він ходить Країною Слів з багатьма словами, та ніколи з ними не з'єднувався.. Прийменник йшов іншими словами на такій відстані, що між ним і словом може стати ще одне слово.
Помітила це Граматика і видала наказ: «Нехай Префікс завжди буде частиною слова, А Прийменник нехай пишеться з іншими словами окремо».
Уважно прочитай задачу.
Уважно прочитай задачу.
Подумай, що означає кожне число, який зв’язок між ними, повтори подумки запитання задачі, чи можна розв'язати її однією дією.
Якщо зв’язок між числами не вдалося встановити одразу, то запиши умову коротко або у вигляді схеми.
Склади план розв'язування.
Склади числовий вираз і обчисли його значення або розв'яжи задачу окремими діями.
Поміркуй, чи можна дати повну відповідь на запитання задачі.