Для зосередження уваги водіїв та кращого зорового сприйняття:
на перехресті для зовнішнього освітлення головної та другорядної дороги рекомендується застосовувати світильники різної форми;
- на пішохідних переходах доцільно застосовувати світло що відрізняються по колірності від вуличного освітлення або передбачати підвищення рівня освітленості не менше ніж в 1.3 рази у порівнянні з нормою освітлення проїзної частини
- Пристрої примусового зниження швидкості, конструктивно підняті пішохідні переходи;
Шумові смуги – попереджають водіїв про наближення до небезпечного місця (але підвищують рівень шуму в населених пунктах)
- Запровадження табличок “вид небезпеки” до дорожніх знаків (наявність додаткової інформації - підвищить дисципліну)
- На а/д з розділювальною смугою пішохідні переходи повинні бути зміщені один відносно одного (зигзагоподібні), що дає можливість пішоходам зосередитися на одному напрямку
- На а/д з розділювальною смугою пішохідні переходи повинні бути зміщені один відносно одного (зигзагоподібні), що дає можливість пішоходам зосередитися на одному напрямку
- передбачено влаштування острівців безпеки на наземних пішохідних переходах на а/д з двома смугами руху (прихисток для пішохода + засіб уповільнення руху)
В місцях наземних пішохідних переходів передбачено бортовий камінь понижувати до рівня проїзної частини
В місцях наземних пішохідних переходів передбачено бортовий камінь понижувати до рівня проїзної частини
Передбачено влаштування попереджувальних тактильних покажчиків перед приляганням тротуару чи острівця безпеки до проїзної частини (у населених пунктах)
(для осіб з вадами зору)
На перехрестях передбачені додаткові смуги для лівого повороту (в т.ч. на а/д з 2 смугами руху)
На перехрестях передбачені додаткові смуги для лівого повороту (в т.ч. на а/д з 2 смугами руху)
На а/д загального користування перед населеним пунктом (в якому діє обмеження швидкості до 60 км/год) передбачено влаштування напрямних острівці між смугами руху протилежних напрямків (як засіб уповільнення швидкості руху та інформування водія про зміну умов руху)
- Запроваджено розв’язки кільцевого типу із середнім та малим діаметром центрального острівця (мають широке застосування у світовій практиці)
)
Збільшено мінімальну відстань від нерегульованого примикання до місця розвороту з тим, щоб водій зміг безпечно перелаштуватися в крайню ліву смугу для здійснення маневру розвороту
Збільшено мінімальну відстань від нерегульованого примикання до місця розвороту з тим, щоб водій зміг безпечно перелаштуватися в крайню ліву смугу для здійснення маневру розвороту
(не < ніж 400 м);
Не допускати суміщення лівих розворотів на одній площадці в протилежних напрямках (для забезпечення видимості).
Запропоновано перепланування перехресть, де дороги сходяться під гострим кутом, або на яких пересікаються більше 4 доріг;
Запропоновано перепланування перехресть, де дороги сходяться під гострим кутом, або на яких пересікаються більше 4 доріг;
Передбачено застосування дорожніх дзеркал для розширення бічної видимості на проблемних ділянках в так званих «сліпих зонах (якщо інші заходи не можуть бути застосовані)