Ознайомити учнів з історичними умовами розвитку мистецтва епохи Відродження, Іспанського, Фламандського, Голландського, російського, українського живопису
Ознайомити учнів з історичними умовами розвитку мистецтва епохи Відродження, Іспанського, Фламандського, Голландського, російського , українського живопису;
Розвивати вміння самостійно аналізувати твори живопису, уміння обґрунтовувати свою думку щодо творів мистецтва ;
Виховувати духовність, шанобливе ставлення до живописних пам'яток людства.
Епоха Відродження(Ренесанс)
Епоха Відродження(Ренесанс)
Великі Іспанці.
Фламандський, Голландський живопис.
Російський живопис.
Український живопис.
Відродження - доба розвитку культури в Італії ХІV ст. та країнах Західної Європи ХV - ХІV ст. термін “ Відродження ” означає відродження традицій античної культури. У мистецтві Високого Відродження центральне місце посіла людина. Образ прекрасної, гармонійно розвиненої, сильної тілом і духом людини стає головним змістом мистецтва.
Відродження - доба розвитку культури в Італії ХІV ст. та країнах Західної Європи ХV - ХІV ст. термін “ Відродження ” означає відродження традицій античної культури. У мистецтві Високого Відродження центральне місце посіла людина. Образ прекрасної, гармонійно розвиненої, сильної тілом і духом людини стає головним змістом мистецтва.
Мистецтво італійського Відродження прийнято ділити на п’ять періодів: 1250–1330 рр. – дученто (Проторенесанс); 1330–1400 рр. – треченто (Проторенесанс);1400–1500 рр. – кватроченто (Раннє Відродження);1500–525 рр. – чинквеченто (Високе Відродження); до кінця ХVI століття – Пізнє Відродження.
Мистецтво італійського Відродження прийнято ділити на п’ять періодів: 1250–1330 рр. – дученто (Проторенесанс); 1330–1400 рр. – треченто (Проторенесанс);1400–1500 рр. – кватроченто (Раннє Відродження);1500–525 рр. – чинквеченто (Високе Відродження); до кінця ХVI століття – Пізнє Відродження.