Педагогічна



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Педагогічна тема:

  • Педагогічна тема:

  • Створення умов для розвитку і самореалізації особистості, формування покоління, здатного вчитися все життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства.

  • Методична тема:

  • Створення умов для якісної освіти за рахунок сучасного науково-методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно-зорієнтованого навчання.



Педагогічна тема:

  • Педагогічна тема:

  • Створення умов для розвитку і самореалізації особистості під час навчально-виховного процесу.

  • Методична тема:

  • Упровадження системи компетентнісно зорієнтованого навчання з метою створення умов для якісної освіти.







- суб’єкт-суб’єктне гуманне співробітництво всіх учасників навчально виховного процесу; - діагностично-стимуляційний спосіб організації навчального пізнання;

  • - суб’єкт-суб’єктне гуманне співробітництво всіх учасників навчально виховного процесу; - діагностично-стимуляційний спосіб організації навчального пізнання;

  • - діяльнісно-комунікативна активність учнів; - проектування вчителем (а пізніше й учнями) індивідуальних досягнень учнів в усіх видах діяльності, сенситивних їх розвитку; -  врахування в змісті, методиках, системі оцінювання широкого діапазону особистісних потреб і можливостей дітей у здобутті якісної освіти.



Головне завдання сучасної системи освіти - створення умов для якісної освіти, впровадження компетентнісного підходу - це найважливіша умова, що працює на підвищення якості освіти.

  • Головне завдання сучасної системи освіти - створення умов для якісної освіти, впровадження компетентнісного підходу - це найважливіша умова, що працює на підвищення якості освіти.

  • Під поняттям «компетентнісний підхід» розуміється спрямованість освітнього процесу на формування та розвиток ключових (базових, основних) і предметних компетентностей особистості.



уточнення мети (цілей) навчання;

  • уточнення мети (цілей) навчання;

  • удосконалення змісту навчання;

  • оновлення навчально-методичного забезпечення навчального процесу

  • добір ефективних методів, прийомів навчання і форм організації навчальної діяльності;

  • підготовка вчителя до реалізації компетентнісного підходу в навчанні.



Компетенція – це суспільна норма, вимога, яка включає знання, уміння, навички, способи діяльності, певний досвід.

  • Компетенція – це суспільна норма, вимога, яка включає знання, уміння, навички, способи діяльності, певний досвід.

  • Компетентність - здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти й виконувати поставлені завдання.





Компетентність складається з трьох складових:

  • Компетентність складається з трьох складових:

  • Знаннєва (когнітивна)

  • Емоційно-ціннісна складова

  • Діяльнісна складова



  • Кожна компетентність побудована на поєднанні:

  • знань і вмінь,

  • ставлень,

  • цінностей, емоцій,

  • поведінкових компонентів, тобто всього того, що можна мобілізувати для активної дії.















Зміни у змісті освіти, а саме:

  • Зміни у змісті освіти, а саме:

  • зміни в методиці викладання предметів;

  • широке впровадження в практику навчання таких альтернативних форм, як проектна та дослідницька діяльність;

  • посилення діяльнісного характеру освіти.







Компетентнісно-діяльнісний урок (КДУ) - гнучка цілісна динамічна система взаємопов’язаних компонентів, змістових ліній, компетенцій і педагогічних ситуацій.

  • Компетентнісно-діяльнісний урок (КДУ) - гнучка цілісна динамічна система взаємопов’язаних компонентів, змістових ліній, компетенцій і педагогічних ситуацій.









Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка