Педагогічне кредо: Педагогічне кредо



Дата конвертації27.05.2016
Розмір445 b.





Педагогічне кредо:

  • Педагогічне кредо:

  • «Працювати творчо, навчати дітей так, щоб приносити їм радість і задоволення, донести до кожного школяра багатство

  • і красу рідного слова».



Як підвищити грамотність учнів?

  • Як підвищити грамотність учнів?

  • Які педагогічні технології доцільно

  • обрати?

  • Як розвивати творчі здібності учнів?

  • Як зробити кожен урок словесності цікавим?

  • Як досягти творчої співпраці

  • вчителя і учня?







  • Осмислене опрацювання теоретичного матеріалу

  • Міцне засвоєння орфографічних і пунктуаційних правил

  • Різні види тренувальних вправ

  • Читання художньої літератури



Робота в парах. Дослідження- конструювання.

  • Робота в парах. Дослідження- конструювання.

  • Завдання: утворити складні прикметники, записати їх у дві колонки:

  • а) ті, що пишуться разом;

  • б) ті, що пишуться через дефіс

  • Народний і визвольний, народне господарство, народний і державний, народна розмова, народний обряд, народний і масовий



Урок-казка. 5 кл. Тема: Частини мови.

  • Урок-казка. 5 кл. Тема: Частини мови.

  • Урок-подорож. 6 кл. Тема: Займенник

  • 7 кл. Тема: Узагальнення вивченого про дієприкметник.

  • Урок-дослідження. 9 кл. Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку.

  • Урок-лабораторна робота. 9 кл. Тема: Складнопідрядні речення з підрядними означальними і з’ясувальними.



Чим пояснити, що у словах черв’як, верф’ю, розв’язати є апостроф, а у словах мавпячий, різьбяний його немає?

  • Чим пояснити, що у словах черв’як, верф’ю, розв’язати є апостроф, а у словах мавпячий, різьбяний його немає?

  • Чому у словах сільський, запорозький є м’який знак, а у слові ковзкий, різний, баский його немає?

  • Чому? За яким правилом? Доведи. Обгрунтуй думку. Порівняй.



Продовжити речення:

  • Продовжити речення:

  • - Після цього уроку я зрозумів...

  • На уроці я відчув...

  • На уроці я навчився...

  • 2. Чи цікаво було працювати на уроці?

  • Чи досягли ми поставлених цілей?

  • Що запам’яталося із вивченого на уроці?



“Свято рідної мови”

  • “Свято рідної мови”

  • Конкурс “Знавець рідної мови”

  • Мовознавчі турніри

  • Вікторини

  • Декади рідної мови









В. Сухомлинського

  • В. Сухомлинського

  • Г. Ващенка

  • К. Ушинського

  • С. Русової

  • Вони стверджували, що розумова праця учня має носити дослідницький характер, сприяти повноті духовного життя



Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…

  • Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…

  • В.О.Сухомлинський



Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Вашій увазі пропонуються завдання, Вашій увазі пропонуються завдання
downloadcenter -> Ольга Ольга
downloadcenter -> Програму зовнішнього незалежного оцінювання (зно) з історії України
downloadcenter -> Виникнення та розквіт Київської Русі
downloadcenter -> Повідомлення про твір зробив у 1797 році відомий поет того часу Херасков. Текст знайдено на початку 90-х років 18 ст відомим збирачем стародруків О.І. Мусіним-Пушкіним у збірці давньоруських творів
downloadcenter -> Що втекло від баби з дідом
downloadcenter -> Найбільш активною частиною населення є трудові ресурси. Це населення у працездатному віці (чоловіки 16-60 років та жінки 16-55 років), крім інвалідів І і ІІ груп, а також підлітки та пенсіонери, які працюють
downloadcenter -> Вашій увазі пропонуються завдання, Вашій увазі пропонуються завдання


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка