|
Педагогічне кредо: Педагогічне кредо
|
Дата конвертації | 27.05.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Педагогічне кредо: Педагогічне кредо: «Працювати творчо, навчати дітей так, щоб приносити їм радість і задоволення, донести до кожного школяра багатство і красу рідного слова».
Як підвищити грамотність учнів? Як підвищити грамотність учнів? Які педагогічні технології доцільно обрати? Як розвивати творчі здібності учнів? Як зробити кожен урок словесності цікавим? Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?
Осмислене опрацювання теоретичного матеріалу Міцне засвоєння орфографічних і пунктуаційних правил Читання художньої літератури
Робота в парах. Дослідження- конструювання. Робота в парах. Дослідження- конструювання. Завдання: утворити складні прикметники, записати їх у дві колонки: а) ті, що пишуться разом; б) ті, що пишуться через дефіс Народний і визвольний, народне господарство, народний і державний, народна розмова, народний обряд, народний і масовий
Урок-казка. 5 кл. Тема: Частини мови. Урок-казка. 5 кл. Тема: Частини мови. Урок-подорож. 6 кл. Тема: Займенник 7 кл. Тема: Узагальнення вивченого про дієприкметник. Урок-дослідження. 9 кл. Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку. Урок-лабораторна робота. 9 кл. Тема: Складнопідрядні речення з підрядними означальними і з’ясувальними.
Чим пояснити, що у словах черв’як, верф’ю, розв’язати є апостроф, а у словах мавпячий, різьбяний його немає? Чим пояснити, що у словах черв’як, верф’ю, розв’язати є апостроф, а у словах мавпячий, різьбяний його немає? Чому у словах сільський, запорозький є м’який знак, а у слові ковзкий, різний, баский його немає? Чому? За яким правилом? Доведи. Обгрунтуй думку. Порівняй.
Продовжити речення: Продовжити речення: - Після цього уроку я зрозумів... На уроці я відчув... На уроці я навчився... 2. Чи цікаво було працювати на уроці? Чи досягли ми поставлених цілей? Що запам’яталося із вивченого на уроці?
“Свято рідної мови” “Свято рідної мови” Конкурс “Знавець рідної мови” Мовознавчі турніри Вікторини
В. Сухомлинського В. Сухомлинського Г. Ващенка К. Ушинського С. Русової Вони стверджували, що розумова праця учня має носити дослідницький характер, сприяти повноті духовного життя
Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших… Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших… В.О.Сухомлинський
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|