базового компонента дошкільної освіти, інваріантної складової змісту загальної середньої освіти, загальнодержавного компонента змісту професійно-технічної освіти, змісту позашкільної освіти, нормативної частини змісту вищої (у тому числі післядипломної) освіти;
освітніх технологій, форм, методів і засобів навчання, виховання та управління освітою;
науково-методичного, кадрового, матеріально-технічного та фінансового забезпечення навчально-виховного процесу у навчальних закладах;
систем, технологій, форм і методів підвищення кваліфікації
керівних, педагогічних та науково-педагогічних працівників.
Здійснюється в системі освіти окремого регіону і передбачає розроблення та використання:
Здійснюється в системі освіти окремого регіону і передбачає розроблення та використання:
варіативної складової змісту дошкільної, загальної середньої освіти, регіонального компонента змісту професійно-технічної освіти;
освітніх технологій, форм, методів і засобів навчання, виховання та управління освітою;
науково-методичного, матеріально-технічного та фінансового забезпечення навчально-виховного
процесу.
Може здійснюватись у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
Може здійснюватись у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
Передбачає:
використання освітніх інновацій, перевірених у ході експериментів всеукраїнського та регіонального рівнів;
Розроблення та експериментальну перевірку варіативної частини змісту вищої освіти.
Опис та обґрунтування запропонованих ідей та підходів;
чітке і повне розкриття їх змісту та очікуваних результатів;
перевірку їх ефективності шляхом проведення експерименту або реалізації інноваційного освітнього проекту.
Інноваційним освітнім проектом
Інноваційним освітнім проектом
є процедура і комплекс усіх необхідних заходів щодо створення і реалізації інноваційного освітнього продукту.
Інноваційним освітнім продуктом є результат науково-дослідної розробки, що відповідає вимогам Закону України «Про
інноваційну діяльність»
може автор ініціативи юридична або фізична особа, що має намір запропонувати:
може автор ініціативи юридична або фізична особа, що має намір запропонувати:
нові освітні ідеї,
педагогічні та управлінські технології,
удосконалити освітню діяльність.
Ініціатива реалізується
шляхом організації та проведення у навчальних закладах експерименту всеукраїнського та регіонального рівня.
Опис основних ідей експерименту, об'єкт, предмет, мету, гіпотезу, завдання, теоретико-методологічну основу, базу дослідження , методи дослідження, наукову новизну, теоретичне і практичне значення експерименту.
Визначення етапів та строків його проведення, очікуваних результатів.
Інформацію про автора ініціативи, наукового керівника експерименту (місце роботи, посада, кваліфікаційна категорія, науковий ступінь, педагогічне, вчене звання, контактний телефон).
Опис організаційного, науково-методичного, кадрового, матеріально-технічного, фінансового забезпечення експерименту.
Програма експерименту містить заходи, спрямовані на реалізацію завдань експерименту, які визначені у заявці, строки їх виконання та очікувані результати.
Готують : навчальний заклад спільно з автором ініціативи та науковим керівником експерименту.
Повинен включати:
опис виконання завдань;
посібники, методичні розробки, інші практичні матеріали розроблені учасниками експерименту програми, які розкривають сутність виконаної роботи;
одночасно подається програма наступного етапу експерименту.
У разі потреби вносяться зміни до програми експерименту, розширення бази проведення, припинення експерименту відповідного рівня.
Орган управління освітою може розробити галузеву або регіональну інноваційної програму , в якій визначається мета, завдання, об'єкти, зміст, етапи, учасники та прогнозовані результати інноваційної освітньої діяльності, та забезпечує її обговорення громадськістю, організовує її виконання.
Орган управління освітою може розробити галузеву або регіональну інноваційної програму , в якій визначається мета, завдання, об'єкти, зміст, етапи, учасники та прогнозовані результати інноваційної освітньої діяльності, та забезпечує її обговорення громадськістю, організовує її виконання.