Передовий педагогічний досвід



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Науково-методичний центр координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка

  • ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

  • Передовий педагогічний досвід

  • є вищою формою вияву постійно відтворюваної частини практики галузі педагогічної діяльності.

  • Матеріали виступу на засіданні Вченої ради

  • ІППО КУ імені Бориса Грінченка

  • Галини Павлівни Бондарчук

  • 21 жовтня 2009 року


Мета вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду

  • Прискорення процесу трансформації перспективного педагогічного досвіду в широку педагогічну практику, сприяння розвитку професійної майстерності освітян столиці.





 

  •  

  • 1. Загальні положення

  • 1.1. Цим Положенням визначається порядок виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду в освітніх закладах м. Києва.

  •  

  • 1.2. Положення розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», інших законодавчих актів, наказів МОН, інших центральних органів виконавчої влади.

  •  

  • 1.3. Передовий педагогічний досвід (далі ППД) – оптимальна педагогічна діяльність, у процесі якої використовуються оригінальні форми, методи, прийоми, засоби, технології навчання та виховання, нові способи систематизації відомих форм, методів, прийомів та засобів, що забезпечує стійкі позитивні результати у практичному розв’язанні актуальних педагогічних проблем.

  •  

  • 1.4. До передового досвіду, який підлягає вивченню, узагальненню та впровадженню, відносяться також методи та прийоми праці педагогів-новаторів, форми роботи педагогічних колективів, методи управління освітньою діяльністю. Ці форми і методи нової організації набувають соціальної значимості тільки в тому випадку, якщо буде забезпечена можливість їх застосування в аналогічних умовах.

  •  

  • 1.5. Одним зі шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу в закладах освіти є творчий пошук резервів і можливостей педагогічних досягнень або педагогічної інноватики на основі своєчасного і планомірного розповсюдження передового педагогічного досвіду.

  •  

  •  



ІНФОРМАЦІЯ про передовий педагогічний досвід педагогічних працівників м. Києва





Узагальнено матеріали передового педагогічного досвіду (2008-2009 р.р.)



Узагальнено матеріали передового педагогічного досвіду (2008-2009 р.р.)



Подання на затвердження Вченою радою ІППО в 2009-2010 рр.



ЗАВДАННЯ НМЦ





Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 -> 2009 -> 151009
2009 -> Навчити жити разом
2009 -> Виступ на засіданні Вченої ради іппо 19 березня 2009 року Про впровадження інтерактивних педагогічних технологій
2009 -> Соціально-педагогічний патронаж Матеріали виступу Л. Л. Письмак
2009 -> Навчально-методичні комплекси для вивчення експериментального курсу “Християнська етика в українській культурі” у 1-4 класах знз м. Києва
2009 -> Інформаційно-комунікаційні технології
2009 -> Польські стипендіальні програми
2009 -> Управління спеціальною


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка