Перiод аудиту: 10 серпня – 30 жовтня 2015



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.





Перiод аудиту: 10 серпня – 30 жовтня 2015

  • Перiод аудиту: 10 серпня – 30 жовтня 2015

  • Інтерв'ю з:

    • представниками Мiнiстерств
      • Мiнiстри, заступники міністрів – 7
      • Прес-секретарi – 7
      • Спiвробiтники, якi вiдповiдають за комунiкацiї – 31
      • HR спецiалiсти – 9
    • представниками iнших державних установ:
      • Академiя державного управлiння – 2 людини, Нацiональна держ. служба – 3 людини
  • Надіслано 16 офіційних запитів від Міністерства інформаційної політики

  • Напівстуктурований опитувальник: 94 питання

  • Середня тривалiсть інтерв'ю – 2 години





ДЕРЖАВНІ КОМУНІКАЦІЇ - ЦЕ ПІДВИЩЕННЯ ДОВІРИ ГРОМАДЯН ДО УРЯДУ

  • ДЕРЖАВНІ КОМУНІКАЦІЇ - ЦЕ ПІДВИЩЕННЯ ДОВІРИ ГРОМАДЯН ДО УРЯДУ

  • через процес ПОБУДОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕПУТАЦІЇ



ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ



Основними принципами є:

  • Основними принципами є:

    • розподіл політичної та державної складової комунікаційного процесу
    • визнання стратегічної ролі комунікацій у процесі управління та ПРИЙНЯТТЯ рішень (це не функція обслуговування). Комунікація – це стратегічна функція, що бере участь у вироблені рішень, а не просто пояснює його
    • визнання функції комунікацій як профільної для кожного міністерства
    • розподіл стратегічних та виконавчих функцій
    • планування і постійна оцінка – безперечні засади діяльності
    • дотримання Кодексу Етики комунікацій
    • фіксовані професійні стандарти і єдина база знань










Потужний

  • Потужний

  • скоординований

  • сервіс







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка