Підготувала Катерина Єгорушкіна



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



  • “Казка – це шифр людської душі”

  • (Н. Реріх)

  • “У казках є засоби, які можуть виправити чи відродити будь-яку втрачену душевну пружину”

  • (Кларіса Пінкола Естес)



  • “Казкотерапія – найбільш давній у людській цивілізації метод практичної психології і один із наймолодших методів у сучасній науковій практиці”

  • (За Т. Зінкевич-Євстігнєєвою)



Моє робоче визначення:

  • Моє робоче визначення:

  • “Казкотерапія – це терапія за допомогою казки та казкового середовища (творення казки, слухання, розігрування тощо)”



Усвідомлення власних потенціалів, можливостей та цінності власного життя;

  • Усвідомлення власних потенціалів, можливостей та цінності власного життя;

  • Усвідомлення причинно-наслідкових зв'язків між подіями та вчинками;

  • Пізнання різних стилів світовідчуття;

  • Осмислена творча взаємодія з довколишнім світом;

  • Внутрішнє відчуття сили та гармонії.



Діагностичний (арсенал проективних методик для дослідження стану дитини)

  • Діагностичний (арсенал проективних методик для дослідження стану дитини)

  • Дієвий (терапевтичний)

  • Профілактичний (розвивальний)



Основний вплив казкотерапії здійснюється на рівні ціннісних орієнтацій людини. Завдяки казковій історії сенс цінності усвідомлюється глибше, переживання цінності стають гострішими. Змінюється погляд на подію та ситуацію, трохи пізніше перебудовується система поведінки та взаємовідносин.

  • Основний вплив казкотерапії здійснюється на рівні ціннісних орієнтацій людини. Завдяки казковій історії сенс цінності усвідомлюється глибше, переживання цінності стають гострішими. Змінюється погляд на подію та ситуацію, трохи пізніше перебудовується система поведінки та взаємовідносин.



Народні

  • Народні

  • Авторські художні

  • Дидактичні

  • Психокорекційні

  • Психотерапевтичні



  • Коли дитина проживає казку, відбувається утворення зв'язків між казковими подіями та поведінкою в реальному житті. Якщо батьки обговорюють з дитиною прочитану казку – життєві уроки швидше засвоюються, переходять в активний стан і сприяють подальшому гармонійному розвитку дитини та її успішній самореалізації. Якщо казки не обговорюються, то життєві уроки та цінності засвоюються пасивно.



Внутрішньоутробний період (реакція дитини на голоси та емоції батьків).

  • Внутрішньоутробний період (реакція дитини на голоси та емоції батьків).

  • До 1,5 р. – сюжет казки не має великого значення. Головне – ритмічні конструкції, повтори, звуконаслідування для опанування рідної мови.

  • 1,5-3 р. – казки для розвитку образного мислення, пізнавального інтересу дитини, зв'язного мовлення (через переказ), збагачення словникового запасу.



4. 3-4 р. – казки із простими та яскравими сюжетами. Варто обговорювати емоції героїв, їх поведінку тощо.

  • 4. 3-4 р. – казки із простими та яскравими сюжетами. Варто обговорювати емоції героїв, їх поведінку тощо.

  • 5. У віці 4-6 років казка є основною мовою дитини.

  • 6. До 10-12 років казка – неодмінна складова світу дитини.



  • 063-343-70-54

  • ssonechko@ukr.net

  • Катерина Єгорушкіна –

  • казкотерапевт, письменниця



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 1106
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Становище та проблеми дітей з інвалідністю За даними Державного
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Використання інтерактивних методів навчання на уроках українознавства
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 10 дітей з хронічними захворюваннями
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Культура мислення молодшого школяра
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Науково-методичні засади конструювання змісту курсу біології
1106 -> З діагнозом «синдром Дауна» народжується кожне 700-800-те немовля в світі. З діагнозом «синдром Дауна» народжується кожне 700-800-те немовля в світі


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка