Метою даної компетентності є навчити учнів здобувати потрібну інформацію, використовуючи доступні джерела (довідники, підручники, словники, ЗМІ) та передавати її.
Завдання:
впровадження інформаційно - комп’ютерних технологій навчання;
залучення учнів до роботи з різними джерелами інформації;
удосконалення вмінь використовувати додаткову літературу, складати схеми, таблиці;
проведення інформаційних хвилинок, диктантів;
формування стійкої позитивної мотивації до навчання;
активізація пізнавальної діяльності учнів;
залучення учнів до участі в конкурсах, олімпіадах, МАН;
організація додаткових занять (гуртків, факультативів, спецкурсів).
Соціальна компетентність
Соціальна компетентність
Метою даної компетентності є навчити учнів продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.
проведення уроків, позакласних заходів у формі ситуативних занять, дискусій, рольових ігор;
формування засобами предмета патріотичних почуттів, традицій українського народу;
використання групових, парних, колективних форм організації навчальної діяльності;
упровадження технологій і методів навчання, що сприяють формуванню правильної оцінки і самооцінки, умінь застосовувати власний досвід, адаптуватися до змін.
Громадянська компетентність
Громадянська компетентність
Метою даної компетентності є навчити учнів відповідально ставитися до своїх прав та обов’язків з метою розвитку демократичного суспільства.
Завдання:
проведення уроків у формі дискусії, брейн – рингів;
вчити учнів аргументовано доводити власну точку зору.
Загальнокультурна компетентність
Загальнокультурна компетентність
Метою даної компетентності є використання відомостей із різних галузей знань, формування грамотного логічного мовлення.
Завдання:
проведення інтегрованих уроків, уроків - екскурсій, рольових ігор, «круглих столів»;
сприяння розвитку духовності, толерантності, поваги;
організовувати самостійне вивчення окремих параграфів підручника (переказати або пояснити прочитане, виділити, позначити, підсумувати, перелічити, назвати …);
формувати вміння складати математичний словничок, писати математичні диктанти, виконувати завдання , спрямовані на формування грамотності, промовляння і використання числівників, математичних термінів;
формувати вміння складати пам’ятки – опорні конспекти для однокласників з певної теми.
Підприємницька компетентність
Підприємницька компетентність
Метою даної компетентності є допомогти учням зрозуміти, як можна застосовувати набуті на уроках математики знання, уміння та власний досвід у підприємницькій діяльності, у життєвих ситуаціях.
Метою даної компетентності є навчити учнів дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей.
Завдання:
забезпечення й дотримання санітарно-гігієнічних умов на уроках;
використання текстів здоров’язбережувального змісту при розв’язуванні задач;
проведення фізкультхвилинок і релаксацій тощо.
У формуванні ключових компетентностей допомагають інтерактивні технології, метод проектів, нестандартні уроки з презентацією проведених досліджень з теми.
У формуванні ключових компетентностей допомагають інтерактивні технології, метод проектів, нестандартні уроки з презентацією проведених досліджень з теми.
На уроках математики учні повинні розв’язувати задачі, які спонукають думати, зіставляти різні методи; сприяють розвитку мислення (творчого, критичного) і застосуванню різних способів вираження думки; інтуїції – здатності передбачати результат і знаходити шлях до розв’язання; знаходити їм практичне застосування.
Навчання математики має бути спрямоване на забезпечення в учнів розвитку процедур узагальнення, порівняння, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу.
Саме такі задачі й краса їх розв`язання виховують хороший смак, математичну культуру.