Планування роботи шмо



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.
#16008


Планування роботи ШМО

  • Планування роботи ШМО




1. Вступ. Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та аналіз роботи МО за попередній навчальний рік.

  • 1. Вступ. Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та аналіз роботи МО за попередній навчальний рік.

  • 2. Мета та педагогічні завдання роботи МО на навчальний рік.

  • 3. Організаційно-методичні заходи. Календарний план роботи МО, в якому наявні:

  • - план засідань методичного об’єднання;

  • - графік відкритих виховних заходів;

  • - участь МО в масових загальношкільних заходах (тижні педмайстерності, методичні ярмарки)

  • 4.Підвищення фахової майстерності класних керівників:

  • - самоосвіта класних керівників;

  • - підготовка творчих робіт, виступів, доповідей;

  • - консультації для класних керівників;

  • - робота з атестації педагогів.

  • 5. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників.

  • 6. Участь у тематичному й персональному контролі за виховним процесом.



Вступ

  • Вступ

  • У цьому розділі голова МО аналізує виконання плану роботи МО за минулий навчальний рік, її вплив на підвищення результативності навчально-виховного процесу.

  • Відзначаються також здобутки в роботі, причини недоліків у роботі та шляхи усунення.

  • Вказуються основні напрями роботи МО на наступний навчальний рік, визначається роль кожного члена МО у розробці колективної науково-методичної теми (проблеми).



Які завдання були поставлені на початку навчального року?

  • Які завдання були поставлені на початку навчального року?

  • Як ці завдання вирішувались?

  • Що не виконано і які на те були причини?

  • Методичні теми, що розглядалися на засіданнях МО.

  • Доповіді, співдоповід класних керівників.

  • Участь у методичній роботі міста.

  • Використання сучасних технологій.

  • Обмін досвідом, відкриті заходи.

  • Звіт із самоосвіти.

  • Який вплив МО на підвищення якості роботи класних керівників?

  • Недоліки в роботі МО і шляхи їх усунення.

  •  





 науково-теоретична підготовка (програми, посібники, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України);

  •  науково-теоретична підготовка (програми, посібники, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України);

  •  методика проведення позаурочних занять та їх обговорення;

  •  обговорення результатів навчально-виховної роботи класних керівників; аналіз рівня вихованості учнів,труднощів під час опанування навчального матеріалу;

  •  звіти класних керівників про самоосвіту та підвищення кваліфікації; впровадження передового педагогічного досвіду;

  •  інформація про надходження новинок загальнопедагогічної, теоретичної та методичної літератури;

  •  аналіз виховних заходів; виховного потенціалу уроків;

  •  розробка заходів щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

  •  обговорення сценаріїв виховних заходів, методичних рекомендацій;

  •  виготовлення пам'яток;

  •  моделювання виховних занять;

  •  розв'язання педагогічних завдань і ситуацій;

  •  звіти про курсову підготовку;

  • творчі звіти, творчі портрети класних керівників, які атестуються, або з метою пропаганди перспективного педагогічного досвіду.



1) одна з доповідей, які розглядаються на засіданнях, повинна підпорядковуватися основній темі; темі відкритого заходу;

  • 1) одна з доповідей, які розглядаються на засіданнях, повинна підпорядковуватися основній темі; темі відкритого заходу;

  • 2) на кожному з чотирьох засідань практична частина (відкриті заходи) повинні бути різні за формами ; їх проведення варто доручати досвідченим класним керівникам;

  • 3) на кожному засіданні виробляються і приймаються чіткі рекомендації з питання, теми, що обговорюється, впровадження чи використання яких перевіряє голова МО, заступник директора, директор школи;

  • 4) на останньому засіданні підводяться підсумки діяльності методичного об'єднання за рік та визначаються завдання на наступний навчальний рік;

  • 9) на засіданнях розглядаються питання атестації педагогічних працівників.



У плані роботи орієнтовно можуть бути визначені такі види діяльності:

  • У плані роботи орієнтовно можуть бути визначені такі види діяльності:

  • • засідання, присвячені обговоренню змісту нових програм;

  • • дискусії з приводу нових методичних посібників і новинок педагогічної літератури;

  • • обговорення за «круглим столом» нових кінофільмів та літератури, що відображають розбудову української національної школи;

  • • вивчення нормативних документів Міністерства освіти та методичних рекомендацій;

  • • обговорення вимог до виховних заходів , що мають врахувати особливості розбудови української національної школи;

  • • проведення відкритих виховних заходів;

  • • індивідуальна та групова робота з виготовлення дидактичного матеріалу; памяток, рекомендацій

  • • обговорення і планування проведення виховних заходів;

  • • розподіл доручень між членами МО для забезпечення систематичного короткого огляду літературних новинок і періодики;

  • • визначення матеріалів, які протягом навчального року кожен класний керівник має подати до шкільного методичного кабінету (доповіді, методичні розробки, дидактичний матеріал, аналітичні таблиці тощо);

  • • різні види діяльності, спрямовані на дослідження якості знань, умінь і навичок класних керівників, рівнів вихованості учнів , аналіз причин девіантної поведінки деяких школярів, подолання елементів формалізму у роботі.



 розгляд індивідуальних планів самоосвіти з точки зору їх орієнтації на підвищення теоретичного рівня класних керівників, їх фахової кваліфікації; поглиблене вивчення досягнень педагогіки, психології, окремих методик;

  •  розгляд індивідуальних планів самоосвіти з точки зору їх орієнтації на підвищення теоретичного рівня класних керівників, їх фахової кваліфікації; поглиблене вивчення досягнень педагогіки, психології, окремих методик;

  •  участь класних керівників у конференціях та семінарах з питань обміну досвідом самоосвіти, відвідування лекцій із вдосконалення самоосвітньої роботи (школах, районах, інститутах післядипломної педагогічної освіти тощо);

  •  організацію консультативної допомоги; створення картотеки найбільш необхідної літератури із самоосвіти.





Якщо до складу ШМО входять молоді класні керівники, то в плані роботи доцільно виділити окремо питання « Робота з класними керівниками – початківцями»

  • Якщо до складу ШМО входять молоді класні керівники, то в плані роботи доцільно виділити окремо питання « Робота з класними керівниками – початківцями»





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка