Поняття міжнародного комунікативного процесу. Поняття міжнародного комунікативного процесу



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Поняття міжнародного комунікативного процесу.

  • Поняття міжнародного комунікативного процесу.

  • Міжкультурна комунікація.

  • Міжособові комунікації

  • Корпоративні комунікації

  • Комунікації в командах

  • Управління комунікаціями











  • ПРОЦЕС КОМУНІКАЦІЙ, СПІЛКУВАННЯ передбачає не просто передачу інформації, а в першу чергу обмін інформацією та її проголошення.



СПІЛКУВАННЯ – це засіб людської взаємодії для обміну інформацією і висловлення свого розуміння оточуючого світу

  • СПІЛКУВАННЯ – це засіб людської взаємодії для обміну інформацією і висловлення свого розуміння оточуючого світу

  • МІЖОСОБОВЕ СПІЛКУВАННЯ – люба вербальна чи невербальна поведінка, яка сприймається іншим учасником спілкування.

  • КОМУНІКАЦІЯ – це процес, в ході якого люди обмінюються та усвідомлюють отриману інформацію для мотивування визначеної поведінки або впливу на неї.



  • РЕЗУЛЬТАТ

  • ЕФЕКТИВНІСТЬ (обмін інформацією)

  • КОМУНІКАЦІЙ = _________________

  • РЕСУРСНІ ЗАТРАТИ



ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ - взаємне порозуміння, ментальне злиття з іншою людиною, а саме коли зміст повідомлення відправника практично співпадає зі значенням того, що сприймається отримувачем.

  • ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ - взаємне порозуміння, ментальне злиття з іншою людиною, а саме коли зміст повідомлення відправника практично співпадає зі значенням того, що сприймається отримувачем.

  • ПРОДУКТИВНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ – це низькі затрати з точки зору використання ресурсів.



ЦІЛЬ

  • ЦІЛЬ

  • УВАГА

  • ГНУЧКІСТЬ



Виразити себе

  • Виразити себе

  • Отримати зворотній зв’язок

  • Вислухати іншого

  • Відіслати зворотній зв’язок





ВІДПРАВНИК – індивід або компанія, які хотіли би донести свою ідею чи концепцію до інших людей, знайти інформацію, висловити свої думки або ж емоції. Кодує своє повідомлення у вигляді символів.

  • ВІДПРАВНИК – індивід або компанія, які хотіли би донести свою ідею чи концепцію до інших людей, знайти інформацію, висловити свої думки або ж емоції. Кодує своє повідомлення у вигляді символів.

  • ПОВІДОМЛЕННЯ – формулювання ідеї чи концепції у вигляді символів, що відсилається отримувачу повідомлення( усне, письмове, візуальне)

  • ОТРИМУВАЧ – адресат, об’єкт, якому передається повідомлення, та який декодує отримане повідомлення, інтерпретує для себе його значення, та реагує або не реагує на нього.

  • КОДУВАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ – перетворення повідомлення у символічну форму



ДЕКОДУВАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ - адекватна розшифровка або ж інтерпретація повідомлення

  • ДЕКОДУВАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ - адекватна розшифровка або ж інтерпретація повідомлення

  • КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ – шлях фізичної передачі повідомлення або засіб його передачі

  • ПРОПУСКНА ЕМКІСТЬ КАНАЛУ – об’єм інформації, який може бути переданий за одну комунікативну сесію.

  • ШУМИ – любі перешкоди, що виникають в процесі комунікації

  • ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК – реакція отримувача повідомлення, відповідь на повідомлення.



  • Розміщення окремих елементів комунікацій у різних частинах світу

  • Віддаленість

  • Вплив різних культур

  • Різниця в часі

  • Значні затрати



  • МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ – адекватне взаєморозуміння учасників комунікативного процесу, що належать до різних національних культур.









  • Зовнішні міжнародні комунікації

  • Внутрішні міжнародні комунікації









  • Міжособові комунікації

  • Організаційні комунікації





Локальні сіткові програми, чати

  • Локальні сіткові програми, чати

  • (однаковий час/однакове місцезнаходження)

  • Синхронні технології (відеоконференцзв'язок)

  • (однаковий час/різне місцезнаходження)

  • Інтерактивні технології (веб – форуми, дискусійні списки)

  • (різний час/однакове місцезнаходження)

  • Асинхронні технології (електронна пошта, списки розсилки)

  • (різний час/ різне місцезнаходження)



Пошук інформації – візуальний пошукач

  • Пошук інформації – візуальний пошукач

  • Оцінка достовірності та якості онлайнової інформації

  • Моніторинг змін сайтів

  • Архів сайтів

  • Моніторинг нових повідомлень

  • Дослідження конкурентних сайтів



Перегляд службової інформації

  • Перегляд службової інформації

  • Перегляд змісту файлу

  • Візуальний огляд компаній

  • Збереження інформації



Сьогодні відбувається процес перетворення планети у всесвітню павутину і створення глобальної мережі комунікацій.

  • Сьогодні відбувається процес перетворення планети у всесвітню павутину і створення глобальної мережі комунікацій.

  •  

  • Регіональні культури почнуть активніше впливати одна на одну і створюватимуть далеке від центральної влади середовище. І цей інформаційний потік значно послабить владу держави.



Ховард Джонс, директор з організаційного розвитку проекту «Едем», Конуолл

  • Ховард Джонс, директор з організаційного розвитку проекту «Едем», Конуолл

  • Мережа 2.0 або співробітництво (мережеві суспільства – ключові провідники пошукові системи)

  • Мережа 3.0 або семантика, коли штучний інтелект розвивається через безкінечні зв’язки з свідомістю (мережа здатна до навчання, яка може мислити та відслідковувати метаданні)

  • КонуоллТрьохмірна мережа. Фізичний інтерфейс (візуальний) 3Д, а плоска мережа відійде на другий план

  • Софтверний інтерфейс. Прийде той час коли нам не потрібні будуть ПК для входу в мережу або у свій робочий профіль. Комунікації, що приводяться в дію мозковими імпульсами та передають повідомлення прямо у мозок адресата



  • НЕВЕРБАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ – комунікації, що здійснюються за допомогою виразу обличчя, рухів тіла, жестів, зорового контакту, фізичної організації простору.







Формальна посмішка (західні культури)

  • Формальна посмішка (західні культури)

  • Комерційна посмішка (вимоги сучасного сервісу)

  • Щира посмішка (Росія)









США – величина кабінету залежить від посади менеджера

  • США – величина кабінету залежить від посади менеджера

  • Японія – більшість менеджерів не має особистих кабінетів, простір рішень



НЕОБХІДНО ВЧИТИСЯ КООРДИНУВАТИ СВОЇ СЛОВЕСНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ ПОВІДОМЛЕННЯ І В ТОЙ САМИЙ ЧАС СПРИЙМАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ КОЛЕГ, ПІДЛЕГЛИХ ТА КЕРІВНИКІВ

  • НЕОБХІДНО ВЧИТИСЯ КООРДИНУВАТИ СВОЇ СЛОВЕСНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ ПОВІДОМЛЕННЯ І В ТОЙ САМИЙ ЧАС СПРИЙМАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ КОЛЕГ, ПІДЛЕГЛИХ ТА КЕРІВНИКІВ



  • ФОРМАЛЬНІ

  • НЕФОРМАЛЬНІ







  • Розсіювання інформації

  • Повне викривлення інформації

  • Повне зникнення початкового змісту повідомлення



Доповіді

  • Доповіді

  • Накази і посадові інструкції

  • Повідомлення в корпоративних виданнях

  • Повідомлення по електронній пошті

  • Інформаційні листки в конвертах заробітної плати

  • Повідомлення на дошках об’яв

  • Довідкові керівництва



  • Ящики для записок з пропозиціями

  • Опитування

  • Політика відкритих дверей

  • Управління інформаційними системами

  • Прямі діалоги



  • Тип горизонтальної комунікації, фокусуються на ступені централізації комунікацій і природі завдань команди.





  • Прогулянкове управління

  • Таємний телеграф





Відкриті комунікації

  • Відкриті комунікації

  • Діалог

  • Зворотній зв’язок і навчання







Вслуховуйтесь у зміст ( почуйте те, що було сказано)

  • Вслуховуйтесь у зміст ( почуйте те, що було сказано)

  • Вслуховуйтесь в почуття

  • Відповідайте на почуття

  • Фіксуйте усі подані сигнали: вербальні та невербальні

  • Дайте відображення



Комунікація – це найважливіша складова роботи міжнародного менеджера

  • Комунікація – це найважливіша складова роботи міжнародного менеджера

  • КОМУНІКАЦІЙНА СКЛАДОВА

    • Складаючи повідомлення дотримуйтесь конкретної цілі
    • Щоб надихнути чи переконати людей намагайтесь зблизитися з ними
    • Не забувайте слухати
    • Будьте відкритими , готовими до відповідей на питання , до підтримки


КРОС – КУЛЬТУРНА СКЛАДОВА

  • КРОС – КУЛЬТУРНА СКЛАДОВА

    • Досконале знання мови
    • Гнучкість
      • Зниження темпів мовлення
      • Використання простих граматичних форм
      • Необхідність пауз
      • Заборона двозначних висловів
      • Стимулювання питань
    • Культурний тренінг


КОНСТРУКТИВНИЙ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

  • КОНСТРУКТИВНИЙ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

    • Будуйте його в атмосфері взаємної довіри
    • Чітко формулюйте свої думки, уникайте узагальнень, використовуйте наглядні приклади
    • Надавайте його вчасно ( в той період, коли отримувач готовий його прийняти)
    • Точність і перевірка достовірності у інших людей
    • Акцент на контрольованих процесах
    • Обмеження об’єму однієї сесії зворотного зв’язку.


Американський вислів: “ Скрипуче колесо потребує змазки. “

  • Американський вислів: “ Скрипуче колесо потребує змазки. “

  • Китайський вислів: “ Крякаючи, качка під постріл попаде. ”

  • Японський вислів: “ Цвях, що стирчить, буде забитий повністю. ”



1. Шумна енергійна людина звертає на себе багато уваги, але відношення до неї позитивне.

  • 1. Шумна енергійна людина звертає на себе багато уваги, але відношення до неї позитивне.

  • 2. і 3. Людину, яка виділяється з загальної маси потрібно поставити на місце.

  • Це пояснюється культурними цінностями американського, китайського та японського суспільств



Перебуваючи за кордоном, ви сідаєте у автобус, займаєте своє місце і ваш сусід (одної з вами статі) посміхається вам. Ваші дії: (поясність чому?)

  • Перебуваючи за кордоном, ви сідаєте у автобус, займаєте своє місце і ваш сусід (одної з вами статі) посміхається вам. Ваші дії: (поясність чому?)

  • Ви посміхаєтесь та здороваєтесь з ним (нею), стараєтесь розпочати розмову

  • Ви посміхаєтесь та мовчки киваєте головою в надії, що сусід не розпочне бесіду

  • Ви відводите погляд, прикидаючись, що нічого не помітили.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка