Повідомлення до фактів і явищ,про які йдеться в аудіотексті



Дата конвертації22.12.2016
Розмір500 b.
ТипПовідомлення











Для подолання труднощів аудіювання об”єктивного характеру необхідно виходити з факторів,що полегшують сприймання мовлення на слух.Насамперед це ритміка,паузація,мелодика та логічний наголос(ці фактори є складниками інтонації аудіотексту).Вони повинні не тільки відповідати змісту,але й виконувати експресивну мовленнєву функцію,тобто виражати емоційне ставлення автора повідомлення до фактів і явищ,про які йдеться в аудіотексті.

  • Для подолання труднощів аудіювання об”єктивного характеру необхідно виходити з факторів,що полегшують сприймання мовлення на слух.Насамперед це ритміка,паузація,мелодика та логічний наголос(ці фактори є складниками інтонації аудіотексту).Вони повинні не тільки відповідати змісту,але й виконувати експресивну мовленнєву функцію,тобто виражати емоційне ставлення автора повідомлення до фактів і явищ,про які йдеться в аудіотексті.

  • Малюнки(або картина)як орієнтири-підказки використовуються в залежності від мети аудіювання.Для слухання з наступним відтворенням малюнки мають позитивне значення.Вони сприяють здогадці,пробуджують інтерес,допомогають утримувати в пам”яті послідовність викладених в аудіотексті фактів.













РОБОТА В МІКРО-ГРУПАХ ТЕХНОЛОГІЯ “ ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ ”

  • РОБОТА В МІКРО-ГРУПАХ ТЕХНОЛОГІЯ “ ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ ”

  • ( кожна група описує і аналізує проєкт з використанням технології ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ( не менш 3-х аргументів на кожен капелюх)

  • Учням роздаються картки з питаннями,відповіді на які потребують глибокого осмислення проблеми.На кожне питання учасники групи мають надати розгорнуті відповіді,щоб у результаті отримати конкретний текст по темі.



«АКВАРИУМ» – це рольова гра,в якій прймають участь 2 -3 учня,а решта в ролі аудиторії,що дозволяє першим “проживать” ситуацію,а іншим аналізувати та “сопереживать”.Учням дається конкретна ситуація в якій вони мають застосувати “діалогічне мовлення”

  • «АКВАРИУМ» – це рольова гра,в якій прймають участь 2 -3 учня,а решта в ролі аудиторії,що дозволяє першим “проживать” ситуацію,а іншим аналізувати та “сопереживать”.Учням дається конкретна ситуація в якій вони мають застосувати “діалогічне мовлення”

  • «ДИСКУССИЯ» основна задача- виявлення різноманіття точок зору учасників процесу на питання або проблему та при необхідності всебічний аналіз кожної з них.В процесі дискусії формуються навички та уміння висловлювати та аргументувати дії.



«МОЗГОВОЙ ШТУРМ» –оперативний засіб рішення проблеми на основі стимулюючої творчої активності,при якій учасникам обговорення пропонується виказувати якомога більш вариантів рішення.

  • «МОЗГОВОЙ ШТУРМ» –оперативний засіб рішення проблеми на основі стимулюючої творчої активності,при якій учасникам обговорення пропонується виказувати якомога більш вариантів рішення.

  • ЄТАПИ ТА ПРАВИЛА “МОЗГОВОГО ШТУРМА”

  • Постановка проблеми.

  • Генерація ідей.

  • Головне – кількість ідей.

  • Повна заборона на критику або оцінку бо вона відволікає від основної задачі та обмежує творчий настрой.



“Кейс -метод”

  • “Кейс -метод”

  • Техніка навчання –

  • використання опису реальних

  • ситуацій. Учні мають

  • проаналізувати та розібратися в

  • ситуації,запропонувати якомога

  • більш рішень та вибрати

  • найкращі з них.

  • - запроваджувати в навчання

  • елемент загадки;

  • - запроваджувати теорітичний багаж знань та вмінь.



Учасник районної творчої групи

          • Учасник районної творчої групи
          • Методика навчання
          • іноземних мов у середніх навчальних закладах”


Каталог: uploads -> doc
doc -> Перiод аудиту: 10 серпня – 30 жовтня 2015
doc -> Удосконалення мандату щодо виведення з ринку неплатоспроможних банків
doc -> Закону України „Про охорону праці" роботодавець повинен забезпечити функціонування суоп. Для цього він: Відповідно до статті 13 Закону України „Про охорону праці"
doc -> Закон України "Про комітети Верховної Ради України" Регламент Верховної Ради України Інше законодавство України Законопроектна, зокрема: Розробка проектів законів, інших актів вру


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка