Правила гри. Правила гри



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.
ТипПравила











Правила гри.

  • Правила гри.

  • Клас ділиться на дві команди (зручно по рядах). За вказівкою вчителя (який виконує роль судді) одна з команд «вводить м’яч в гру» - пропонує завдання, адресуючи його конкретному гравцеві іншої команди. Вказаний гравець повинен «прийняти м’яч», після чого «посилає м’яч на поле суперника» - пропонує своє завдання конкретному гравцеві команди суперника. Завдання мають бути з вказаних вчителем тем (звичайні дроби, раціональні числа, кути) і допускати усне розв’язання. При порушенні цих вимог «м’яч виходить за межі поля» - гравець команди суперників, не відповідаючи, ставить своє завдання. У випадку, коли названий гравець не може впоратись із завданням, він має право «перепасувати» м’яч іншому гравцеві своєї команди, назвавши його прізвище. Кожне завдання можна «перепасувати» лише один раз. Якщо гравець не встиг відповісти за 30секунд або дав невірну відповідь, то його команді «забито м’яч». Гра триває 5-6хв.



Тема «Формули скороченого множення», 7 клас

  • Тема «Формули скороченого множення», 7 клас

  • 49= ( х - ) ( х );

  • ( х+5)² = х² + + 25);

  • у² - 12у + = ( )².





Учениця просить допомоги.

  • Учениця просить допомоги.

  • Вчителька дала рівняння 2х – 4 = 5х – 10.

  • Я ж добре знаю розподільний закон, то й записала його так: 2(х -2)=5(х – 2)

  • Обидві частини рівняння можна поділити на одне й те саме число. От і виходить, що 2=5, а вчителька каже, що за таке розв’язання виходить лише «2» в журнал, а «5» залишиться. То в чому моя помилка?



1. Рівність, яка містить невідоме ( рівняння).

  • 1. Рівність, яка містить невідоме ( рівняння).

  • 2. Яка наука розвивалась багато століть як наука про рівняння? ( алгебра)

  • 3. Рівняння виду ах = b називається ( лінійним).

  • 4. Змінна у рівнянні ( невідоме).

  • 5. Значення змінної, при якому рівняння стає правильною рівністю (корінь).

  • 6. Рівняння, що мають однакові розв'язки називаються

  • ( рівносильними).

  •  



|9|=… ; |-4|= … ; |-4,12|=…; |2 ¼ | = … ; |0| = … .

  • |9|=… ; |-4|= … ; |-4,12|=…; |2 ¼ | = … ; |0| = … .

  • |…|=5, |…|= 7, |… |= -5, |…| = 0, | …| = 0,9

  • Обчисліть:

  • А) |-7|+ 3 · 6; Б) 5 ·|10| +8; В) |-60|: 12 – 4 ; Г) |10| + 75 : 5.

  • |х| = 3 |т| = 1 |-х| = 5

  • х =… т = … х = …













Отже, використання ігрових ситуацій є одним з елементів навчання, ефективним засобом суттєвого підвищення інтересу до вивчення математики, один із дієвих традиційних прийомів у системі інтерактивних технологій, що сприяє успішному комплексному підходу в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

  • Отже, використання ігрових ситуацій є одним з елементів навчання, ефективним засобом суттєвого підвищення інтересу до вивчення математики, один із дієвих традиційних прийомів у системі інтерактивних технологій, що сприяє успішному комплексному підходу в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.



Каталог: images


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка