Правила проведення симуляційного навчання були записані до Кодексу Хаммурапі 300 до р Х. Сократ впровадив свій метод запитань (діалектичний метод) " я знаю, що я нічого не знаю " Сократ
Дата конвертації 16.06.2016 Розмір 445 b. Тип Правила
!!!! 5 сторіччя до Р.Х. – Китайський філософ Лао Цзе: " Якщо Ви мені скажете- я послухаю, якщо покажете- я подивлюсь, та якщо ви дасте мені можливість отримати досвід- я навчусь" В Єгипті (перші симуляційні центри або гібридні класи) Правила проведення симуляційного навчання були записані до Кодексу Хаммурапі 300 до р.х. Сократ впровадив свій метод запитань (діалектичний метод)
“Симуляція - це техніка, яка дозволяє замінити реальний досвід або розширити його за допомогою керованого досвіду “Симуляція - це техніка, яка дозволяє замінити реальний досвід або розширити його за допомогою керованого досвіду Ця техніка передбачає інтерактивне занурення у природу процесів, процедур та явищ з моделюванням важливих аспектів реального світу”
Ее загадочная улыбка известна миллионам людей во всем мире, но это не Мона Лиза. Губы этой девушки целовали миллиарды раз, но она - не куртизанка. Ее лицо безмятежно, но история жизни трагична. Настоящего ее имени не знает никто - в историю она вошла как “Незнакомка из Сены”. Она - манекен Энни, на котором спасатели отрабатывают приемы первой помощи.
Неприйнятні форми навчання в сучасному світі: Неприйнятні форми навчання в сучасному світі: “ Один учень – Один вчитель ” Навчання на робочому місті Рекомендоване навчання:
Ретельно продумана та запланована практика Ретельно продумана та запланована практика Рефлексія (роздуми, розгляд, аналіз) Зворотній зв’язок (зміна поведінки)
Практичні навички є центральною частиною професіоналізму медиків в досягненні успішних результатів лікування, які більшою мірою залежать від розуміння (інформації) та техніки Практичні навички є центральною частиною професіоналізму медиків в досягненні успішних результатів лікування, які більшою мірою залежать від розуміння (інформації) та техніки
Концептуалізація: де та навіщо потрібна ця навичка Концептуалізація: де та навіщо потрібна ця навичка Візуалізація: демонстрація виконання навички Вербалізація: проговорення виконання навички Практичне виконання навички Корекція та повторення: зворотній зв’язок
Той, кого навчають, може мати Низький рівень для вивчення цієї навички Бар’єр (емоційний) Неправильне розуміння власних дій (не розуміє чого ці навички виконані неправильно) Неправильне пояснення або демонстрацію тренером
«Місце, де лікарю дозволено вчитися на власних помилках» «Місце, де лікарю дозволено вчитися на власних помилках»
Суммативна оцінка Суммативна оцінка Письмовий іспит (відповіді на тестові запитання) Усний іспит Об'єктивний структурований клінічний іспит (OSCE), Аналіз рухів руками (HMA ), Об'єктивне структуроване оцінювання технічних навичок (OSATS ) Формативна оцінка Спостереження + Зворотній зв'язок
Одна станція, 20 хвилин/команду Одна станція, 20 хвилин/команду Клінічна сітуація (прееклампсія, еклампсія) Фасилітатор заповнює перевірочний лист та глобальну рейтингову шкалу клінічних навичок
Конфіденційність, безпека і повага Зосередитись на обговоренні Вивчення і розрядка емоцій Говорити тільки за себе, а не інших Бути відкритим і чесним з членами групи
Поділіться з Вашими друзьями: