При аналізі проблеми ми виходили з начебто загальновідомого: При аналізі проблеми ми виходили з начебто загальновідомого



Дата конвертації02.01.2017
Розмір444 b.


При аналізі проблеми ми виходили з начебто загальновідомого:

  • При аналізі проблеми ми виходили з начебто загальновідомого:

  • Операційною діяльністю університету є навчання (вищий навчальний заклад).

  • Процес навчання здійснюється в режимі діалогу.

  • Практика - критерій істини.


Відсутність орієнтації на зміст навчання.

  • Відсутність орієнтації на зміст навчання.

  • Асортиментна політика - наукові чи практичні напрями підготовки, чи наявні роботодавці.

  • Одна сторона - студент виводиться з аудиторії, процес іде без студента, а скоро і без викладача, тобто обидва учасника діалогу - за межами аудиторії (в широкому сенсі).

  • Відсутність орієнтації на інтереси і потреби замовника - роботодавця.

  • Відсутність практичної підготовки викладачів і студентів.

  • Відсутність набору.

  • Орієнтація на (само) відтворення форми.



Взаємодія з владою і бізнесом.

  • Взаємодія з владою і бізнесом.

  • Підготовка робочих зошитів для практичних занять спільно з роботодавцями.

  • Створення інноваційних об’єктів кафедри для практичної підготовки викладачів та студентів.

  • Проведення практичних занять за окремими дисциплінами в режимі реальних екскурсій.

  • Наукові дослідження спільно з владою і бізнесом.

  • Участь у реальних регіональних проектах (виставки, фестивалі, круглі столи, екскурсії).

  • Підготовка методичного забезпечення і викладання однієї з основних навчальних дисциплін роботодавцем.

  • Актуалізуємо програми навчальної і виробничої практики, професійного стажування; рекомендуємо стажування в Україні і за кордоном.



1. Підготовка навчальних планів і програм - обговорили проблему з представником КНТЕУ (головний розробник). У них ще гірше - видалені практика і курсові роботи (залишилась 1). Спільне - укрупнення дисциплін. Наша думка: - збільшити обсяг виробничої практики і стажування; - потрібна професійна орієнтація дисциплін нефахового спрямування (з напряму підготовки "Туризм" чудово розроблена проблематика філософії туризму, географії туризму, соціології туризму, екології туризму, культурології туризму, етики туризму, педагогіки туризму, психології туризму, конфліктології туризму, певні аспекти правознавства, політології тощо) і основах наукових досліджень (наукові школи в туризмознавстві) тощо.

  • 1. Підготовка навчальних планів і програм - обговорили проблему з представником КНТЕУ (головний розробник). У них ще гірше - видалені практика і курсові роботи (залишилась 1). Спільне - укрупнення дисциплін. Наша думка: - збільшити обсяг виробничої практики і стажування; - потрібна професійна орієнтація дисциплін нефахового спрямування (з напряму підготовки "Туризм" чудово розроблена проблематика філософії туризму, географії туризму, соціології туризму, екології туризму, культурології туризму, етики туризму, педагогіки туризму, психології туризму, конфліктології туризму, певні аспекти правознавства, політології тощо) і основах наукових досліджень (наукові школи в туризмознавстві) тощо.

  • Галузева спрямованість обов’язково повинна бути в економіці туризму, ціноутворенні туризму, фінансах, оподаткуванні, інвестуванні, страхуванні, маркетингу, менеджменті тощо.

  • Іноземні мови: - розмовна мова в роботі тур лідера (керівника туристичної групи), менеджера офісу, керівника туроператора і турагенства, працівників готелю, ресторану, перевізника тощо; - письмова мова документів професійного спрямування.

  • Прибрати дублювання змісту окремих навчальних дисциплін і тем (історія туризму, безкінечне відкриття нового підприємства тощо).

  • Є проблема послідовності вивчення навчальних дисциплін (студенти ще не вивчили основ туризмознавства, але вже опанували роботу офісу, організацію зеленого туризму тощо).



2. Процес навчання - повернути студента в аудиторію; на практичних заняттях вивчати діючі нормативно-правові документи; використовувати термінологію згідно чинного законодавства України; використовувати кейси, ситуаційні завдання, круглі столи як форма обговорення результатів дослідно-аналітичних завдань; на лекціях обговорювати основні поняття, переглядати відео з наступним письмовим звітом, створювати умови для діалогу зі студентами з актуальних проблем розвитку гулузі чи сфери діяльності (бізнесу); завантажувати студентів самостійною роботою дослідно-аналітичного характеру.

  • 2. Процес навчання - повернути студента в аудиторію; на практичних заняттях вивчати діючі нормативно-правові документи; використовувати термінологію згідно чинного законодавства України; використовувати кейси, ситуаційні завдання, круглі столи як форма обговорення результатів дослідно-аналітичних завдань; на лекціях обговорювати основні поняття, переглядати відео з наступним письмовим звітом, створювати умови для діалогу зі студентами з актуальних проблем розвитку гулузі чи сфери діяльності (бізнесу); завантажувати студентів самостійною роботою дослідно-аналітичного характеру.



3. Написання курсових і дипломних робіт - це мають бути самостійно виконані роботи дослідно-аналітичного характеру за адекватних можливостям збору інформації в регіоні і на підприємстві тематикою.

  • 3. Написання курсових і дипломних робіт - це мають бути самостійно виконані роботи дослідно-аналітичного характеру за адекватних можливостям збору інформації в регіоні і на підприємстві тематикою.

  • Проблематичне майбутнє цих видів робіт - відсутність достовірної інформації, нові покоління не схильні до зусиль самостійної роботи, отуплені технічним прогресом. Заміна на компіляції за науково-теоретичної тематикою, на наш погляд, не є доцільною.



- це зрозуміла реакція на зміну кон’юнктури ринку, поява структур не апаратно-бюрократичного, а підприємницького типу. Можливий бізнес-інкубатор, підприємства за кожним з напрямів підготовки, консалтингові компанії на зразок великої п’ятірки тощо. Велика відмінність від озвучених прикладів - ПУЕТ за своєю природою і практикою підприємницький навчальний заклад, але більше за профілем і способом заробляння грошей, ніж за змістом освіти.

  • - це зрозуміла реакція на зміну кон’юнктури ринку, поява структур не апаратно-бюрократичного, а підприємницького типу. Можливий бізнес-інкубатор, підприємства за кожним з напрямів підготовки, консалтингові компанії на зразок великої п’ятірки тощо. Велика відмінність від озвучених прикладів - ПУЕТ за своєю природою і практикою підприємницький навчальний заклад, але більше за профілем і способом заробляння грошей, ніж за змістом освіти.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка