Прибутковість



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.
#15635









прибутковість

  • прибутковість

  • фінансовий стан

  • структура та якість активів

  • процента маржа

  • адекватність і структура капіталу

  • здатність підтримувати ліквідність

  • диверсифікація клієнтської бази

  • масштаб філіальної мережі

  • менеджери банку

  • персонал

  • лобіювання інтересів









1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв):

  • 1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв):

  •  КЕв = Цmin / Цi ,

  • де Цi - ціна послуги і-го банку;

  • Цmin - мінімальна ціна аналогічної послуги банків-конкурентів.

  •  

  • 2. Ризик невиконання послуги (Кр):

  • Кр = Рmin / Рi ,

  • де Рi - ризик невиконання послуги і-м банком;

  • Рmin - мінімальний ризик невиконання послуги банками-конкурентами.

  • 3. Варіативність послуги (Кв):

  • Кв = Вmax / Вi ,

  • де Вi - кількість варіантів надання послуги, пропонованих і-м банком;

  • Вmax - максимальна кількість варіантів послуги, пропонованих банками-конкурентами.



4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА):

  • 4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА):

  • КА = Аmax / Аi,

  • де Аi - кількість супутніх послуг і-го банку, які посилюють значимість основної послуги

  • Аmax - максимальна кількість супутніх послуг, пропонованих банками-конкурентами.

  • 5. Оперативність надання послуги (Ко):

  • Ко = Тmin / Тi ,

  • де Тi - витрати часу на надання послуги клієнту і-м банком;

  • Тmin - мінімальні витрати часу на надання послуги банками-конкурентами.

  • 6. Комплексність обслуговування (Кк):

  • Кк = ni / nmax,

  • де ni - кількість послуг фізичним (юридичним) особам, що пропонує і-й банк;

  • nmax - максимальна кількість послуг, що пропонується банками-конкурентами.











- відомості про акціонерів,

  • - відомості про акціонерів,

  • - стратегічні пріоритети,

  • - характеристику клієнтури,

  • - дані про активи,

  • - якість кредитного портфеля,

  • - ресурсну базу,

  • - продуктовий ряд,

  • - мережу філій,

  • - розвиток альтернативних каналів доставки,

  • - місце на ринку,

  • - огляд публікацій у пресі,

  • - моніторинг новин відвідувачів численних чатів у Інтернеті,

  • - інтерв'ювання клієнтів, які продовжують обслуговуватися в інших банках.



Структура цілей аналізу SWOT

  • Структура цілей аналізу SWOT

















Каталог: images -> department -> banking -> discip -> marketing
marketing -> Цінова політика
marketing -> Маркетингове середовище – це середовище прямого впливу на суб'єкта підприємницької діяльності та її результати, але це й середовище постійних змін
marketing -> Жираф – это лошадь, выполненная
marketing -> Ринок – сукупність усіх потенційних споживачів, які потребують певних товарів тієї чи іншої галузі виробництва І мають можливість задовольнити свою потребу
marketing -> Термін «маркетинг» походить від злиття двох слів («market getting) оволодіння ринком
marketing -> Сутність та склад клієнтської бази банку
marketing -> Зміст та мета методу
marketing -> Як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує мк в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, pr, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо
marketing -> Поняття, зміст та місце продуктової політики в комплексі банківського маркетингу
marketing -> Конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка