|
Прибутковість
|
Дата конвертації | 29.12.2016 | Розмір | 445 b. | | #15635 |
|
прибутковість прибутковість фінансовий стан процента маржа адекватність і структура капіталу здатність підтримувати ліквідність диверсифікація клієнтської бази менеджери банку персонал лобіювання інтересів
1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв): 1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв): КЕв = Цmin / Цi , де Цi - ціна послуги і-го банку; Цmin - мінімальна ціна аналогічної послуги банків-конкурентів. 2. Ризик невиконання послуги (Кр): Кр = Рmin / Рi , де Рi - ризик невиконання послуги і-м банком; Рmin - мінімальний ризик невиконання послуги банками-конкурентами. 3. Варіативність послуги (Кв): Кв = Вmax / Вi , Вmax - максимальна кількість варіантів послуги, пропонованих банками-конкурентами.
4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА): 4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА): КА = Аmax / Аi, де Аi - кількість супутніх послуг і-го банку, які посилюють значимість основної послуги Аmax - максимальна кількість супутніх послуг, пропонованих банками-конкурентами. 5. Оперативність надання послуги (Ко): Ко = Тmin / Тi , де Тi - витрати часу на надання послуги клієнту і-м банком; Тmin - мінімальні витрати часу на надання послуги банками-конкурентами. 6. Комплексність обслуговування (Кк): Кк = ni / nmax, де ni - кількість послуг фізичним (юридичним) особам, що пропонує і-й банк;
- відомості про акціонерів, - відомості про акціонерів, - стратегічні пріоритети, - дані про активи, - якість кредитного портфеля, - ресурсну базу, - мережу філій, - розвиток альтернативних каналів доставки, - місце на ринку, - моніторинг новин відвідувачів численних чатів у Інтернеті, - інтерв'ювання клієнтів, які продовжують обслуговуватися в інших банках.
Структура цілей аналізу SWOT
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|