Прикладна спрямованість шкільного курсу математики як проблема, яку необхідно вирішити, та як мета навчання математики задекларовані у «Концепції математичної освіти 12-річної школи»



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.
#14936
ТипДержавний стандарт



Прикладна спрямованість шкільного курсу математики як проблема, яку необхідно вирішити, та як мета навчання математики задекларовані у «Концепції математичної освіти 12-річної школи», у «Концепції профільної освіти у старшій школі» у «Державному стандарті базової шкільної середньої освіти: освітня галузь Математика», у програмах з математики для середньої школи та в інших документах.

  • Прикладна спрямованість шкільного курсу математики як проблема, яку необхідно вирішити, та як мета навчання математики задекларовані у «Концепції математичної освіти 12-річної школи», у «Концепції профільної освіти у старшій школі» у «Державному стандарті базової шкільної середньої освіти: освітня галузь Математика», у програмах з математики для середньої школи та в інших документах.

  • На розробку технологій її розв’язування були спрямовані наукові дослідження М.Я.Ігнатенка, З.І.Слєпкань, Л.О.Соколенко, А.В. Прус, В.О.Швеця та інших українських математиків-методистів.



Державний стандарт базової та повної середньої освіти визначає основними цілями освітньої галузі «Математика»

  • Державний стандарт базової та повної середньої освіти визначає основними цілями освітньої галузі «Математика»

  • опанування учнями системою математичних знань, вмінь та навичок, необхідних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння на сучасному рівні предметів природничо-наукового та гуманітарного циклів, забезпечення неперервної освіти протягом життя;

  • формування в учнів наукового світогляду, уявлень про ідеї та методи математики, про її роль у пізнанні дійсності;

  • інтелектуальний розвиток учнів тощо.



Сутність прикладної спрямованості шкільного курсу математики полягає в орієнтації цілей, змісту і засобів навчання математики у напрямку:

  • Сутність прикладної спрямованості шкільного курсу математики полягає в орієнтації цілей, змісту і засобів навчання математики у напрямку:

  • здійснення цілеспрямованих змістових і методологічних зв'язків математики з практикою;

  • набуття учнями у процесі математичного моделювання знань, умінь і навичок, які будуть використовуватись ними у повсякденному житті, в майбутній професійній діяльності.



Прикладні задачі – один із дієвих і ефективних засобів для формування в учнів вмінь і навичок застосовувати набуті в шкільному курсі математики знання і вміння в нестандартних ситуаціях.

  • Прикладні задачі – один із дієвих і ефективних засобів для формування в учнів вмінь і навичок застосовувати набуті в шкільному курсі математики знання і вміння в нестандартних ситуаціях.

  • Прикладна задача повинна відповідати таким вимогам:

  • питання задачі формулюється так, як воно зазвичай формулюється у житті;

  • розв’язок задачі демонструє практичне застосування математичних ідей у різних галузях;

  • зміст задачі повинен викликати в учнів пізнавальний інтерес;

  • дані та шукані величини задачі мають бути реальними, узятими з життя.

























Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка