Прізвище, ім'я по батькові: Громакова Любов Іванівна



Дата конвертації13.12.2016
Розмір445 b.
#10388

















Прізвище, ім'я по батькові: Громакова Любов Іванівна

  • Прізвище, ім'я по батькові: Громакова Любов Іванівна

  • 1. Посада: учитель української мови і літератури

  • 2. Освіта, спеціальність: вища, учитель української мови та літератури

  • 3. Дата і результати попередньої атестації: 2007р., підтверджує категорію “спеціаліст вищої категорії”, звання “Старший учитель”

  • 4. Курсова перепідготовка (термін): 13 листопада-6 грудня 2006р.

  • 5. Тема узагальненого досвіду роботи: інноваційні технології навчання

  • 6. Визначальна методична риса роботи: завжди у пошуках нових методичних технологій

  • 7. Участь у методичній роботі у міжатестаційний період ; ШМО, виступи на педрадах, робота у творчій групі, участь у районних семінарах, нарадах при директору.

  • 8. Участь у конкурсах: районний конкурс “Збережемо пам’ять у серцях”, Всеукраїнські конкурси – “Маленький українець”, “Податки очима дітей”, “Об'єднаймося ж, брати мої”

  • 9. Наставництво: наставник у вчителя Кошур Тетяни Миколаївни

  • 10. Позаурочні заходи: вечори, диспути, конкурс “Кращий читач”

  • 11. Місця в олімпіадах (конкурсах) районних, обласних: 2 місце у ІІ етапі, 4 – у ІІІ етапі

  • 12. Результативність навчальної роботи в міжатестаційний період:





Майстер-клас «Формування самоосвітньої компетентності учнів».

  • Майстер-клас «Формування самоосвітньої компетентності учнів».

  • Поради психолога як подолати тривожність у дітей.

  • Творчий звіт вчителів, що атестуються.

  • Про підготовку до державної підсумкової атестації у 4 класі.

  • Відповідальні: члени ШМО

  • Завдання

  • Підготуватися до дискусії «Активізація уяви з використанням інтерактивної пошукової діяльності».







Вміння, виконуючи складну задачу представити себе і показати свою індивідуальність ефектно та органічно. Важливо вміти передавати це своє відчуття іншим, наділяючи їх енергією і креативом, приємними враженнями, бажанням рухатися назустріч, зберігаючи структурованість часу, простору і предмету.

  • Вміння, виконуючи складну задачу представити себе і показати свою індивідуальність ефектно та органічно. Важливо вміти передавати це своє відчуття іншим, наділяючи їх енергією і креативом, приємними враженнями, бажанням рухатися назустріч, зберігаючи структурованість часу, простору і предмету.



Моделювання педагогічних ситуацій, метод “Незакінченні речення”

  • Моделювання педагогічних ситуацій, метод “Незакінченні речення”



Ознайомлення колективу з творчим доробком методичного об'єднання в галузі методичного проектування.

  • Ознайомлення колективу з творчим доробком методичного об'єднання в галузі методичного проектування.











сприятливі умови навчання дитини (відсутність стресових ситуацій, адекватних вимог, методик навчання та виховання);

  • сприятливі умови навчання дитини (відсутність стресових ситуацій, адекватних вимог, методик навчання та виховання);

  • оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);

  • повноцінний та раціональний організований руховий режим;

  • виховання в учнів позитивної мотивації до здорового способу життя.



згуртований єдиною метою колектив учителів, співробітників, медика, психолога, дітей, батьків;

  • згуртований єдиною метою колектив учителів, співробітників, медика, психолога, дітей, батьків;

  • концепція та програма розвитку закладу як Школи сприяння здоров’ю;

  • моделювання навчально-виховного процесу як системи виховання в учнів культури здоров’я;

  • здійснення інноваційної діяльності – впровадження здоров’язберігаючих технологій;

  • ефективна методична робота.



фізкультпаузи і фізкультхвилинки;

  • фізкультпаузи і фізкультхвилинки;

  • релаксаційні паузи;

  • використання фіточаїв;

  • використання «сольових мішечків»;

  • оздоровча пауза на великій перерві;

  • виконання правил з ТБ;

  • створення сприятливого психологічного клімату бесіди з питань збереження та зміцнення здоров’я.



Діагностування стану здоров'я дітей на початку навчального року. Ознайомлення батьків з його результатами.

  • Діагностування стану здоров'я дітей на початку навчального року. Ознайомлення батьків з його результатами.

  • Повідомлення батьків про стан здоров'я їхніх дітей шляхом співбесід та анкетування.

  • Розробка разом з батьками та за допомогою лікарів. психолога і вчителя фізичної культури індивідуальних або сімейних оздоровчих програм.

  • Контроль за виконанням індивідуальних оздоровчих програм з боку або спільне виконання завдання «Тобі і твоїм батькам».

  • Заняття фізичними вправами на уроках фізичної культури та в шкільних спортивних секціях. Фізкультхвилинки на уроках. Виконання фізичних вправ за індивідуальними програмами, оздоровчих фізкультхвилинок та домашніх завдань з фізкультури в дома під контролем батьків.

  • Розучування статичних йогівських вправ на заняттях у школі. Закріплення вмінь та навичок вдома з батьками.

  • Спостережливість учителя за динамікою змін у здоров'ї дитини. Ведення "Щоденника здоров'я" батьками у 1 класі і самими учнями у 2 і 3 класах щомісячно.

  • Корекція стану психічного, духовного і соціального здоров'я учнів під час колективної та індивідуальної діяльності в школі. Дотримання єдиних вимог до формування здорового способу життя з батьками.

  • Підведення підсумків роботи на "Святі здоров'я" наприкінці року за участю батьків.

  • Спільний аналіз змін у фізичному, психічному, духовному і соціальному здоров'ї. Підбір вчителем і батьками засобів та методів подальшої роботи з формування здорового способу життя.



Секція 1-4 класів

  • Секція 1-4 класів

  • Заняття І (жовтень)

  • Врахування індивідуальних особливостей розвитку дитини у вихованні. Співпраця батьків і педагогів (бесіда). Бирська М.М, Васильєва С.С.

  • Обмін досвідом з питань родинного виховання.

  • Заняття ІІ (січень)

  • Круглий стіл на тему "Роль батьківського і педагогічного колективу у формуванні культури та здорового способу життя дитини". Куліш В.В.

  • Заняття III (квітень)

  • Бесіда на тему "Умови успішного виховання в сім'ї: єдність вимог дорослих до дітей". Коваль Є.В.

  • Оздоровлення дітей під час літніх канікул в сім'ї. Обмін досвідом.



Секція 5-8 класів

  • Секція 5-8 класів

  • Заняття І (жовтень)

  • Лекція на тему "Здоровий спосіб життя: подолання звичок для забезпечення гармонійного розвитку дитини". Громакова Л.І., Ткаченко В.Г

  • Обмін досвідом з питань формування здорового способу життя.

  • Заняття ІІ (січень)

  • Бесіда на тему "Проблеми "перехідного віку. Психологічні особливості виховання дітей підліткового віку". Тимошенко Л.П.

  • Заняття III (квітень)

  • Збори-лекція на тему "Статеве виховання підлітків". Зустріч з медиками, працівниками соціальних служб. Коцур З.В.

  • Обговорення організації дозвілля дітей в літній період.





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка