Продумана у деталях модель співпраці вчителя та учнів щодо проектування, організації та здійснення навчального процесу (В. Манахов)
Скачати
444 b.
Дата конвертації
15.06.2016
Розмір
444 b.
Тип
Урок
Навігація по даній сторінці:
АВТОРИТАРНІ ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ
ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ
Гуманно-особистісна технологія (Ш. Амонашвілі)
Технології творчого розвитку
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
Продумана у
деталях модель
співпраці вчителя та
учнів щодо проектування
, організації та здійснення навчального процесу (В.Манахов)
АВТОРИТАРНІ
ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ-
СУБЄКТ – ОБЄКТ –
ПАСИВНИЙ СПОЖИВАЧ
ДИДАКТОЦЕНТРИЧНІ
В ЦЕНТРІ УВАГИ ВЧИТЕЛЯ – УЧНЯ –
ДИДАКТИЧНІ
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ
ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНІ
вчитель – учень
суб'єкт - суб'єкт
Гуманно-особистісна технологія (Ш. Амонашвілі)
гуманізм: мистецтво
індивідуальний підхід
майстерність спілкування
резерви сімейної педагогіки
навчальна
діяльність
УРОК - ПРОВІДНА ФОРМА
ЖИТТЯ ДІТЕЙ
Технологія гуманного колективного виховання (В.Сухомлинський)
опора на
позитивне в дитині
заохочення до самостійності і творчості
відсутність жорсткого регламенту пізнання
Технології
творчого розвитку
Технологія колективного творчого виховання ( І.Іванов)
Технологія колективних творчих справ (А.Осборн)
Технологія розвитку творчих здібностей особистості (І.Волков, І.Іванов)
інноваційні методи виховання
Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість.
Василь Сухомлинський
Каталог:
images
Поділіться з Вашими друзьями:
База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації
Головна сторінка
Інформації
Інформація
Диплом
Задача
Закон
Звіт
Книга
Кодекс
Конкурс
Концепція
Лекція