ДМС – медична програма “НАСТА-MEDHELP” для масового продажу
ОБ’ЄМ МЕДИЧНОЇ ПРОГРАМИ
ШВИДКА І НЕВІДКЛАДНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА –
в межах страхової суми. клініки приватні А+; А; державні; відомчі
АМБУЛАТОРНО – ПОЛІКЛІНІЧНЕ ЛІКУВАННЯ –
в межах страхової суми. клініки А; В; С
виклик лікаря додому/офіс. клініки А;
МЕДИКАМЕНТОЗНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ - при амбулаторно – поліклінічному лікуванні 14 днів до зняття гостроти процесу ; при стаціонарному лікуванні – в повному обсязі
ТЕРМІНОВЕ СТАЦІОНАРНЕ ЛІКУВАННЯ - в межах страхової суми -клініки А; В; С – забезпечений 21 ліжко-день
ТЕРМІНОВЕ СТОМАТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ (при гострій зубній болі). Ліміт 850,00 грн. клініки А+; А; В; С
СТРАХОВИЙ ВИПАДОК
Страховим випадком вважається:
хвороба, травма, опік, отруєння, що супроводжується раптовим порушенням життєдіяльності організму з різким погіршенням самопочуття, при якому стан застрахованої особи, на момент звернення, загрожує її життю та здоров’ю і потребує надання медичної допомоги не пізніше як протягом першої доби звернення.
Відповідальність Страховика
1. Страховик несе відповідальність, організовує та оплачує надання медичної допомоги при раптовому виникненні у застрахованої особи наступних ознак хвороби (симптомокомплексу):
1.1. різке підвищення температури та слабкість;
1.2. різке підвищення температури та катаральні прояви;
1.3. різке підвищення температури та головна біль;
1.4. різке підвищення температури, слабкість, блювота, біль в животі;
1.5. різке підвищення температури, слабкість, біль в животі, блювота та/чи пронос;
1.6. приступообразні різкі болі в животі, слабкість;
1.7. порушення функції дихання (порушення вдиху чи видиху);
2. Страховик забезпечує надання медичної допомоги щодо кожного страхового випадку:
при амбулаторно-поліклінічному лікуванні – до моменту зняття гостроти процесу (відновлення працездатності) з чотирнадцятиденним курсом медикаментозного забезпечення;
при стаціонарному лікуванні – протягом 21 ліжко-дня. Після виписки із стаціонару страховик не несе відповідальності щодо відновлювального курсу лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах.
ШВИДКА І НЕВІДКЛАДНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА
Виїзд бригад швидкої та невідкладної медичної допомоги;
Забезпечення медикаментами та витратними матеріалами;
Доставка каретою швидкої медичної допомоги до медичного закладу з метою госпіталізації.
Категорія медичних установ А+; А; В; С
АМБУЛАТОРНО – ПОЛІКЛІНІЧНЕ ЛІКУВАННЯ
Виклик лікаря-терапевта додому/офіс;
Консультації лікаря за фахом відповідно до заявлених скарг;
Проведення лабораторних та інструментальних методів обстеження, необхідних для уточнення діагнозу;
Проведення лікувальних заходів та маніпуляцій;
Необхідні фізіотерапевтичні процедури;
Хірургічне лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах («мала хірургія»), в тому числі анестезіологічний супровід;
Оформлення листів тимчасової непрацездатності.
Категорія медичних установ - А; В; С
МЕДИКАМЕНТОЗНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Необхідні медикаменти – за призначенням лікаря для лікування гострої хвороби або стану до зняття гостроти процесу – за призначенням лікаря (курсом до 14 днів);
Доставка медикаментів за вказаною адресою (при можливості організації такої послуги в регіоні);
При придбанні медикаментів поза аптечною мережею Страховика за власні кошти – відшкодування вартості медикаментів (при наданні всіх необхідних документів) – за умов попереднього погодження з асистуючою службою.
СТАЦІОНАРНЕ ЛІКУВАННЯ
Термінова госпіталізація КШМД;
Консультативно-діагностичні послуги, в тому числі консультації та інші професійні послуги лікарів вузькопрофільної спеціалізації;
Діагностичні заходи (лабораторні, функціональні, інструментальні дослідження), які необхідні для підтвердження діагнозу;
Проведення термінового стаціонарного лікування, в тому числі термінового оперативного втручання;
Лікувальні заходи та маніпуляції на етапі стаціонарного лікування за призначенням лікаря;
Забезпечення медикаментами та затратними медичними матеріалами;
Лікарняне харчування в умовах стаціонару.
Категорія медичних установ А; В; С.
Забезпечений термін перебування в стаціонарі – 21 ліжко-день.
Після виписки із стаціонару страховик не несе відповідальності щодо відновлювального курсу лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах.
ТЕРМІНОВЕ СТОМАТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ (при гострій зубній болі) Ліміт 850,00 грн.
Позик грошей завжди принижує людину, а іноді і псує відношення між людьми;
Непередбачена хвороба не терпить час на пошуки лікаря та/або медичного закладу.
Ф о р м у л а е ф е к т и в н о с т і програми “НАСТА – MEDHELP”
Доступна за ціною широкій масі населення України;
Забезпечує:
впевненість щодо фінансового забезпечення непедбаченої хвороби;
Психологічний спокій (можу захворіти, а грошей немає);
вирішення проблеми організації надання медичної допомоги, медикаментозного забезпечення;
консультативну підтримку страхової компанії;
доступність та можливість отримати медичну допомогу у спеціалізованих медичних закладах вищого рівня акредитації м. Києва та України;
гарантовану можливість отримати необхідну, своєчасну та якісну медичну допомогу;
Страхова сума більше ніж у сто раз перевищує страховий платіж.
БОНУСИ КОМПАНІЇ
Хвороби та травми, які сталися в стані алкогольного сп’яніння – вважаються випадком;
30% знижка на поліс медичних витрат виїжджаючих за кордон (на необмежений період).
Страхова сума та страховий платіж
Одна програма – одна та незмінна страхова сума – 100 000.00 грн.
Зниження та/або підвищення страхової суми неможливе.
Єдиний страховий платіж – 999.00 грн. – для вікової категорії 7-35 років
ВІКОВІ КОРЕГУЮЧІ КОЕФІЦІЄНТИ
7 - 35 РОКІВ - 1.0
36 - 40- РОКІВ - 1,1
41 - 45 РОКІВ - 1.25
46- 50 РОКІВ - 1,5
51-60 РОКІВ - 2,0
діти 4 – 6 років – 2,5 (за умов страхування батька та матері)
Діти 4 – 6 років – 3,0 (за умов страхування одного із батьків)
При страхуванні сім’ї за одною адресою мешкання (3 і більше дорослих) - скидка
На страхування не приймаються: діти до 4 років; діти 4 - 6 років без страхування батьків (одного та/або двох); дорослі, старші 60 років.
Відмінність СК “НАСТА”
СК НАСТА практично одна Компанія на страховому ринку України, яка не виключає із страхового випадку
Хворобу та травму, яка виникла в стані алкогольного сп’яніння
Врегулювання В день оплати договору страхування – продавець повинен надати інформацію (за електронною поштою, факсом, телефонограмою) у відділ врегулювання збитків особистих видів страхування для передачі її в асистуючу службу
Порядок організації медичної допомоги застрахованим особам
При раптовому виникненні симптомів (проявів хвороби), що передбачені договором страхування застрахована особа звертається до асистанської служби
Звернення за телефоном є обов’язковою умовою організації надання медичної допомоги та гарантії її оплати.
Порядок організації медичної допомоги застрахованим особам
1. Медичну допомогу застрахованим особам організовує лікар асистуючої служби (на сьогодні - SOS –сервіс Україна).
2. Кожній застрахованій особі видається пластикова картка, номер якої відповідає номеру Поліса страхування. В картці зазначені контактні телефони асистуючої компанії (цілодобові).
3. При критичних станах медична допомога організовується в самі стислі терміни (20-30 хвилин) та на базі тих медичних закладів, які за своєю спеціалізацією, кваліфікацією та готовністю можуть терміново надати необхідну допомогу.
4. Виклик лікаря додому організовується виключно в робочі дні (згідно з графіком роботи медичних закладів) та в день звернення – при зверненні до 12.00 годин. При зверненні після 12 годин виклик лікаря організовується на наступний день.