Організація правильного збалансованого харчування дітей має не тільки медичне значення, як фактор збереження здоров’я і розвитку кожної конкретної дитини, але і велике соціальне значення, як фактор, що визначає стан здоров’я наступних поколінь
засвоєння дітьми практичних умінь і навичок раціонального харчування;
формування уявлень про соціокультурний аспект харчування, як складової загальної людської культури;
інформування дітей про народні традиції, пов’язані з харчуванням і здоров’ям;
розвиток творчих здібностей і світогляду у дітей, їхніх інтересів, пізнавальної активності;
розвиток комунікативних навичок, уміння ефективно взаємодіяти з однолітками і дорослими в процесі вирішення проблем;
просвіта батьків в проблемах раціонального харчування
вікова адекватність – відповідність форм і методів навчання і виховання віковим фізіологічним і психологічним особливостям дітей;
вікова адекватність – відповідність форм і методів навчання і виховання віковим фізіологічним і психологічним особливостям дітей;
наукова обґрунтованість і доцільність змісту комплекту базується на даних наукових досліджень в області харчування дітей;
практична доцільність – зміст комплекту відображає найбільш актуальні проблеми, пов’язані з організацією харчування дітей;
залучення до реалізації Програми батьків;
культурологічна доцільність – в змісті Програми відображені традиції харчування, які склалися традиційно і є часткою культури України.
варіативність при виборі майданчика для її реалізації;
варіативність при виборі майданчика для її реалізації;
вільний вибір строків реалізації, як кожної з тем, так і усієї Програми в цілому;
варіативність способів реалізації: на уроках, у рамках факультативної роботи, в групах продовженого дня, у межах позакласної виховної роботи. Матеріал програми «Абетка харчування» може використовуватися також як додатковий на уроках з предметів базового навчального плану «Я і Україна», « Навколишній світ», «Основи здоров'я», «Довкілля», «Трудове навчання».
яким має бути повноцінне харчування;
яким має бути повноцінне харчування;
режим харчування;
найважливіші продукти харчування школяра;
щоденний раціон;
цінність води для здоров’я людини;
народні традиції харчування та ін.
ігровий метод (рольові, сюжетні, ситуаційні ігри);
ігровий метод (рольові, сюжетні, ситуаційні ігри);
елементи проектної діяльності;
дискусійні форми роботи.
Зміст програми, а також форми й методи її реалізації мають ігровий характер, що найбільше відповідає і віковим особливостям дітей молодшого шкільного віку. Забезпечує їх активну участь у процесі навчання. Завдання, які пропонуються у робочому зошиті, теж орієнтовані на творчу роботу дитини — самостійну, в групі або колективі, з батьками.
Кожна з тем методичного посібника складається з:
Кожна з тем методичного посібника складається з:
мети та завдань;
загальних рекомендацій для педагога;
інформаційної довідки, яка містить наукову інформацію з даної теми (вона допоможе педагогу отримати більш повне уявлення про проблему, яка вивчається);
додаткових варіантів роботи дітей за темою як доповнення до форм роботи, які пропонуються у робочому зошиті;
інтерактивних ігор з використанням карток;
рекомендованих форм роботи з батьками.
формування корисних умінь і навичок в області раціонального харчування;
формування корисних умінь і навичок в області раціонального харчування;
виховання певних смакових переваг;
залучення батьків до реалізації Програми;
вплив на організацію і структуру; харчування в сім’ях школярів
Фея Смачнуля
Фея Смачнуля
Питайлик
Пізнавальний матеріал Ігровий матеріал Завдання для закріплення матеріалу
Пізнавальний матеріал Ігровий матеріал Завдання для закріплення матеріалу