Вісім регіональних представництв і три тимчасові представництва (допоміжні офіси).
У 2011 р. оперативний бюджет Корпорації складає 3,9 млрд. доларів США.
Корпорація здійснює нагляд за діяльністю 4641 банку США з активами понад 13,8 трлн. доларів (станом на 30 вересня 2011 р.).
Забезпечення страхування вкладів у банках і ощадних касах США.
Забезпечення страхування вкладів у банках і ощадних касах США.
Здійснення нагляду на банківською діяльністю і забезпечення виконання законів, що захищають права споживачів, банками на рівні штатів (не учасниками).
Виконання функцій тимчасового адміністратора і ліквідатора неплатоспроможних банків та ощадних кас.
Перед закриттям банку відповідною державною установою представники Корпорації співпрацюють з іншими регуляторами з метою врегулювання проблемного банку.
Перед закриттям банку відповідною державною установою представники Корпорації співпрацюють з іншими регуляторами з метою врегулювання проблемного банку.
Після закриття установи Корпорація виконує функції виведення банку з ринку і ліквідує активи неплатоспроможного банку.
З метою забезпечення довіри до банківського сектору і його стабільності, Корпорація забезпечує захист вкладників шляхом:
З метою забезпечення довіри до банківського сектору і його стабільності, Корпорація забезпечує захист вкладників шляхом:
Мінімізації загальних витрат фонду страхування вкладів за умови запобігання або мінімізації системних ризиків.
Забезпечення ефективного процесу управління банком і виведення банку з ринку через:
Ефективний нагляд і вчасне закриття.
Забезпечення швидкого доступу до застрахованих вкладів.
Ефективне управління процесом закриття банку.
Максимізацію виплат кредиторам банку.
Підстави для негайного закриття.
Підстави для негайного закриття.
Обсяг активів є недостатнім для забезпечення зобов'язань.
Небезпечні (неналежні) практики.
Свідоме порушення наказу про припинення певної діяльності.
Приховування даних, документації та (або) відмивання коштів.
Покупець отримує лише застраховані вклади, готівку і еквіваленти готівкових коштів.
У подальшому приймаючий банк може отримати працюючи кредити додатково.
У Корпорації залишається великий обсяг активів, які у подальшому ліквідуються.
Управління активами потребує великої кількості персоналу.
Використання пут опціону дозволяє покупцеві повернути активи за певних обставин.
Використання пут опціону дозволяє покупцеві повернути активи за певних обставин.
Використання колл опціону дозволяє покупцеві вимагати активи за певних обставин.
Передається більша кількість активів.
Забезпечується продовження обслуговування активів і знижується рівень витрат.
Дозволяє вибірковий підхід до кредитів і неохоплення певних кредитів протягом періоду дії опціону.
Формування пулів, однорідних за складом.
Формування пулів, однорідних за складом.
Учасники конкурсу подають пропозиції щодо вкладів та (або) певних пулів кредитів.
Пули кредитів пропонуються за відправною ціною.
Сприяє розвитку конкуренції і гнучкості учасників конкурсу.
Покупець отримує, практично, усі активи за балансовою вартістю.
Покупець отримує, практично, усі активи за балансовою вартістю.
Модифікована угода передбачає виключення “проблемних активів”.
Активи придбаваються “як є”.
Одноразова витрата з боку Корпорації.
Мінімальний вплив на місцеву громаду.
Відсутні витрати, пов'язані з ліквідацією активів.
Може мати місце “від'ємна пропозиція”.
Активи, що передаються включають:
Активи, що передаються включають:
Практично усі активи банку.
Модифікована угода передбачає виключення “проблемних активів”.
Можливість придбати основні засоби за ринковою ціною.
Депозитна база.
Покриття втрат за активами на досить висковому рівні з боку Корпорації.
Прийняття зобов'язань:
Прийняття забезпечених зобов'язань, вкладів, незабезпечених зобов'язань (якщо приймаються).
Визначені витрати і збитки розподіляються між покупцем і ліквідатором (зазвичай, 20% / 80%).
Визначені витрати і збитки розподіляються між покупцем і ліквідатором (зазвичай, 20% / 80%).
Надходження розподіляються між покупцем і ліквідатором.
Передбачається визначене порогове значення (сума), потім збитки розподіляються 5% / 95%.
Формальна угода передбачає термін 8 років. Розподіл збитків або надходжень має місце протягом перших 5 років. Протягом останніх 3 років розподіляються тільки надходження.
Житлові кредити на сім’ю на 10 років, передбачається порівняння з чистою приведеною вартістю, втратою права викупу і коротким продажем (без покриття).
За:
За:
Нижчий рівень витрат (оскільки власна вартість кредитів перевищує їх поточну ринкову вартість).
Активи залишаються у приватному секторі.
Вищий рівень досвіду і знань.
Зниження негативного впливу на громаду.
Нижчі потреби у ресурсах.
“Працююча готівка”.
Управління конкурсною масою.
За:
За:
Нові депозити, отримання (розширення) долі ринку, економія на масштабах депозитної бази (ефект масштабу).
Отримання (розширення) долі ринку, економія на масштабах бази активів (ефект масштабу).
Негайне інвестування усіх коштів, запобігання низької доходності “паркованих коштів”.
Суттєве зниження ризику з мінімальним доходом.
Підвищення шансів виграти конкурс.
Установі-агенту передаються лише застраховані вклади.
Установі-агенту передаються лише застраховані вклади.
Установі-агенту виплачується сума, що дорівнює обсягу застрахованих вкладів за вирахуванням премії, яку сплачує установа за отримання клієнтської бази і відділень банку.
Вкладник може отримати суму вкладу або зберегти рахунок в установі-агенті.
Найдорожчий метод.
Найдорожчий метод.
Застосовується за відсутністю інших можливостей.
Передбачає прямі виплати вкладникам.
Зобов'язання за вкладами задовольняються за рахунок ліквідаційної маси.
Національний банк страхування вкладів (DINB).
Створення нового банку (ощадної асоціації).
Створення нового банку (ощадної асоціації).
Передача більшості активів і зобов'язань банку.
Забезпечення безперервності банківських операцій та ефективного контролю після закриття.
Забезпечення часу для розробки плану економічно ефективного виведення установи з ринку.
Забезпечує безперервний доступ клієнтів до банківських послуг і дозволяє Корпорації контролювати процес надання кредитів.
21 липня 2010 р. Президент Обама підписав законопроект Додда-Френка та Закон про захист споживачів, які отримали, таким чином, статус законів.
Метою цих документів є:
Забезпечення реалізації важливих реформ, спрямованих на подолання причин фінансової кризи.
“Забезпечення американських споживачів достовірною і зрозумілою інформацією, необхідною для отримання житлових кредитів, користування послугами кредитної картки та іншими фінансовими послугами, а також захист споживачів від прихованих платежів та умов користування фінансовими послугами, що порушують їх права.”