Пролонгована перевірка домашніх завдань із математики з досвіду роботи вчителя математики зш №1 м. Світловодська



Дата конвертації08.01.2017
Розмір445 b.
#18459


Пролонгована перевірка домашніх завдань із математики

  • з досвіду роботи вчителя математики ЗШ №1 м.Світловодська

  • О.С.Литвиненка


Проблема:

  • Зниження якості домашньої роботи учнів молодшого підліткового віку з підготовки до уроків.

  • Недостатня ефективність існуючих методик перевірки виконання домашніх завдань щодо контролю за домашньою навчальною діяльністю КОЖНОГО учня.

  • Недостатня гнучкість існуючих методик перевірки домашніх завдань щодо врахування індивідуальних особливостей та здібностей КОЖНОГО учня.



Завдання:

  • Підвищення інтересу учнів до виконання домашніх завдань з математики, вдосконалення системи перевірки виконання домашніх завдань, формування самоосвітньої компетентності учнів



Ідея:

  • Домашнє завдання повинне не примушувати, а СПОНУКАТИ до роботи

  • Невиконане домашнє завдання не повинне бути передумовою виникнення психотравмуючої ситуації для дитини

  • Домашнє завдання має забезпечувати можливість вибору учнем часу і способу його виконання відповідно до конкретних життєвих умов



Засоби:

  • Задачі для домашньої роботи учні отримують не після кожного уроку, а на першому уроці нової теми і одразу на всю тему

  • Виконання задач, заданих додому вимагається не на наступний урок, а до певної заздалегідь повідомленої вчителем дати (наприкінці вивчення теми)



Учням надається можливість самостійно обирати темп своєї роботи над домашніми задачами і термін їх подання на перевірку (в обумовлених часових рамках)

  • Учням надається можливість самостійно обирати темп своєї роботи над домашніми задачами і термін їх подання на перевірку (в обумовлених часових рамках)

  • Задачі, здані учнями вчителю, перевіряються лише з позицій “зараховано” чи “не зараховано”

  • Не зараховані задачі можна переробити і здати повторно; це не впливає на подальшу оцінку домашньої роботи



Контроль:

  • Перевірка виконання домашніх задач за ініціативою учня

  • Поурочна перевірка знання учнями теоретичного матеріалу

  • Діагностика знань, умінь і навичок (діагностична робота після вивчення певного логічно завершеного блоку теми)



Контроль:

  • Усний залік на знання теоретичного матеріалу

  • Самостійна робота: відтворення в класі задач, що були задані додому

  • Рівнева контрольна робота за підсумками вивчення теми



Стимулювання

  • Відображення у вигляді таблиці та оприлюднення стану навчальних досягнень учнів

  • Використання атестаційних листів для планування й аналізу учнями своїх навчальних досягнень

  • Проведення уроків-консультацій за теоретичним матеріалом та задачами





Складання порівняльних діаграм за підсумками вивчення тем навчального року по класу в цілому та по кожному учневі зокрема

  • Складання порівняльних діаграм за підсумками вивчення тем навчального року по класу в цілому та по кожному учневі зокрема



Переваги:

  • Ефективно використовується початок уроку

  • Учні поставлені в ситуацію постійного вправляння в правильному розподілі свого часу і плануванні роботи

  • Домашнє завдання перестає бути примусовим і набуває для кожного учня особистісного відтінку



Переваги:

  • Система виконує здоров’язберігаючу функцію

  • Звільняється час для змістовного проведення дозвілля дітей

  • На випадок відсутності в школі учень має все необхідне для опрацювання матеріалу

  • Створення ситуацій успіху

  • Учень не боїться помилок





Переваги:

  • Є умови для прискореного вивчення навчального матеріалу здібними учнями

  • Відкритий облік досягнень – інформація для класного керівника, учнів та їх батьків

  • Списування зводиться до мінімуму



Результат:

  • Впевненість учня в собі

  • Розвиток навичок самоорганізації та самопланування

  • Підвищення інтересу до виконання домашніх завдань з математики



Каталог: public -> oipopp -> repository -> metod
metod -> 2 основні концепуальні підходи
metod -> Комунікативність (загальна, педагогічна культура) : Комунікативність
metod -> «Інтерактивні ігри на уроках зарубіжної літератури»
metod -> Методика проблемно- інтегративного навчання
metod -> Декоративно-ужиткове мистецтво – вид образотворчого мистецтва, створення та прикрашання предметів повсякденного побуту
metod -> Підготувала педагог – організатор загальноосвітньої I- iii ступенів №30 м. Черкаси Мельник Ольга Юріївна
metod -> Формується за рахунок часу відведеного на етапи: перевірки домашнього завдання, етапи всебічної перевірки знань, етапу засвоєння знань і етапу закріплення знань
metod -> Визначення науково-дослідницької діяльності (ндд) в школі та її значення; визначення науково-дослідницької діяльності (ндд) в школі та її значення


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка