Пролонгована перевірка домашніх завдань із математики
з досвіду роботи вчителя математики ЗШ №1 м.Світловодська
О.С.Литвиненка
Проблема:
Зниження якості домашньої роботи учнів молодшого підліткового віку з підготовки до уроків.
Недостатня ефективність існуючих методик перевірки виконання домашніх завдань щодо контролю за домашньою навчальною діяльністю КОЖНОГО учня.
Недостатня гнучкість існуючих методик перевірки домашніх завдань щодо врахування індивідуальних особливостей та здібностей КОЖНОГО учня.
Завдання:
Підвищення інтересу учнів до виконання домашніх завдань з математики, вдосконалення системи перевірки виконання домашніх завдань, формування самоосвітньої компетентності учнів
Ідея:
Домашнє завдання повинне не примушувати, а СПОНУКАТИ до роботи
Невиконане домашнє завдання не повинне бути передумовою виникнення психотравмуючої ситуації для дитини
Домашнє завдання має забезпечувати можливість вибору учнем часу і способу його виконання відповідно до конкретних життєвих умов
Засоби:
Задачі для домашньої роботи учні отримують не після кожного уроку, а на першому уроці нової теми і одразу на всю тему
Виконання задач, заданих додому вимагається не на наступний урок, а до певної заздалегідь повідомленої вчителем дати (наприкінці вивчення теми)
Учням надається можливість самостійно обирати темп своєї роботи над домашніми задачами і термін їх подання на перевірку (в обумовлених часових рамках)
Учням надається можливість самостійно обирати темп своєї роботи над домашніми задачами і термін їх подання на перевірку (в обумовлених часових рамках)
Задачі, здані учнями вчителю, перевіряються лише з позицій “зараховано” чи “не зараховано”
Не зараховані задачі можна переробити і здати повторно; це не впливає на подальшу оцінку домашньої роботи