Призначення практичного психолога – виявити проблеми та визначити комплекс допоміжних заходів, адекватних віковим та індивідуальним особливостям конкретної дитини.
Психологічна служба в дошкільному закладі покликала забезпечити повноцінне психологічне управління виховним процесом, мета якого максимальне сприяння психічному, особистісному й індивідуальному розвиткові дітей, що гарантує їм на момент випуску із дошкільною закладу відповідну соціальну зрілість.
Психологічна служба в дошкільному закладі покликала забезпечити повноцінне психологічне управління виховним процесом, мета якого максимальне сприяння психічному, особистісному й індивідуальному розвиткові дітей, що гарантує їм на момент випуску із дошкільною закладу відповідну соціальну зрілість.
Зміст діяльності практичного психолога визначається завданнями та напрямами психологічної служби дошкільного закладу:
• визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;
• складання програм індивідуальної роботи з дітьми з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання;
• розробка та здійснення (разом із вихователями та батьками) розвивальних програм з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їхнього рівня розвитку на кожному віковому етапі;
• контроль за переломними моментами в розвитку, діагностико - корекційна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку;
• консультаційна робота з адміністрацією дитячих закладів, вихователями й батьками щодо психологічних проблем виховання дітей.