оскільки дитина прагне все вивчити в наочно-образному і наочно-дійовому планах, велика увага має приділятися практичним діям з предметами, роботі з наочним матеріалом;
Відчуваючи велику потребу у грі та напружено-емоційній насиченості всього життя, 6-річна дитина значно краще засвоює програму в ігровій формі, ніж у стандартній ситуації навчального заняття.
Відчуваючи велику потребу у грі та напружено-емоційній насиченості всього життя, 6-річна дитина значно краще засвоює програму в ігровій формі, ніж у стандартній ситуації навчального заняття.
Тому необхідне постійне введення в урок елементів гри, проведення спеціальних дидактичних та розвивальних ігор.
Зорові фізкультхвилинки
горизонтальні рухи очей: направо-наліво;
рух очима: вертикально вгору-вниз;
- інтенсивні сплющування і розплющування очей у швидкому темпі.