Психологічні



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.







Психологічні

  • Психологічні

  • тести





Тестові завдання виконують як навчаль-ні, так і контрольні функції.

  • Тестові завдання виконують як навчаль-ні, так і контрольні функції.

  • Навчальні тестові завдання застосову-ють для активізації навчання, діагностики засвоєння матеріалу, самоаналізу.

  • Контрольні тестові завдання оцінюють рівень і структуру підготовки учнів.

  • Більшість завдань можна застосовувати для навчання й контролю.



Перед тестуванням треба правильно розрахувати оптимальний час, за який учень може виконати роботу. Скорочення або збільшення часу тестування знижує його результати.

  • Перед тестуванням треба правильно розрахувати оптимальний час, за який учень може виконати роботу. Скорочення або збільшення часу тестування знижує його результати.

  • Оптимальний час — від початку роботи до появи в учнів ознак утоми.



Для проведення тестування треба правильно розрахувати оптимальний час. Скорочення або збільшення часу тестування знижує якісні показники тесту.

  • Для проведення тестування треба правильно розрахувати оптимальний час. Скорочення або збільшення часу тестування знижує якісні показники тесту.

  • Оптимальний час тестування — від початку роботи до появи в учнів ознак втоми.



Вік учнів. Чим молодші школярі, тим швидше вони стомлюються. Шляхи усунення: зменшити кількість завдань у тесті .

  • Вік учнів. Чим молодші школярі, тим швидше вони стомлюються. Шляхи усунення: зменшити кількість завдань у тесті .

  • Мотивація. Як занадто висока, так і низька мотивація призводять до втоми учнів. Шляхи усунення: перед тестуванням пояснити важливість результатів та створити доброзичливу атмосферу.

  • Монотонність виконання роботи. Шляхи усунення: у тесті поєднати завдання різних форм.

  • Індивідуальні особливості учнів.



Виконати одне завдання закритої форми учень може в середньому за 1 хвилину.

  • Виконати одне завдання закритої форми учень може в середньому за 1 хвилину.

  • У тесті має бути така кількість завдань, щоб тільки 5% тестованих могли виконати всі завдання.

  • Час, протягом якого тест виконав фахівець, треба помножити на три.







Використовуйте форми завдань, які забезпечують безпосереднє вимірювання виконавських умінь, конкретизованих у запланованих результатах навчання (див. наступний слайд).

  • Використовуйте форми завдань, які забезпечують безпосереднє вимірювання виконавських умінь, конкретизованих у запланованих результатах навчання (див. наступний слайд).













Граматично правильно утворено словосполучення

  • Граматично правильно утворено словосполучення

  • А програміст по професії

  • Б відправити по пошті

  • В виплатити по сто гривень

  • Г дбайливий по відношенню до майна

  • Д подорожувати по європейським країнам















































Інструкція NEAB (Northen Examinationes and Assesment Board):

  • Інструкція NEAB (Northen Examinationes and Assesment Board):

  • «Варто уникати запитань, які в будь-якій формі дають перевагу трестованому певної статі. Не думайте, що запитання, сформульоване в чоловічому роді , так само легко учневі виконати, як і в жіночому. Використання речень із займенниками він/вона також не бажані в завданні.



Краще користуватися не­родовими формулюваннями на зразок «учні», «школярі», а не «школярка», «учениця». Краще звертатися до групи, а не до окремого учня. Уникайте поділу людей за статтю. Речення «Професія лікар я дуже шанована , він ...» бажано замінити нейтральним формулюванням: «Лікарі — люди шанованої професії, вони ...»

  • Краще користуватися не­родовими формулюваннями на зразок «учні», «школярі», а не «школярка», «учениця». Краще звертатися до групи, а не до окремого учня. Уникайте поділу людей за статтю. Речення «Професія лікар я дуже шанована , він ...» бажано замінити нейтральним формулюванням: «Лікарі — люди шанованої професії, вони ...»

  • Уникайте також у запитанні будь-якого культурного чи релігійного тлумачення проблеми. Запитання мають легко сприймати учні , що належать до різних культурних груп.



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> 0425
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> “Мова – душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб…
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Презентацію підготувала
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Словниково-логічні вправи на уроках української мови та читання Ганна Миколаївна Веремейчук
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Копетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Фрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас І. О. Большакова
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> План План Тлумачення поняття «постмодернізм»
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Ідеї громадянського виховання в сучасному українському суспільстві план громадянське виховання в освітньому просторі України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка