Реалізація системного підходу в науково-методичному та інформаційному забезпеченні початкової ланки освіти



Дата конвертації26.12.2016
Розмір444 b.


Реалізація системного підходу в науково-методичному та інформаційному забезпеченні початкової ланки освіти

  • Категорія слухачів: методисти НМЦ, заступники директорів з НВР початкової школи, голови МО вчителів початкових класів






Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу

  • організацію цілісного контакту з усім класом, подолання стереотипних та ситуативно-негативних поглядів на окремих учнів;

  • скорочення заборонних педагогічних вимог та поширення позитивно-орієнтуючих;

  • виявлення розуміння ситуативного внутрішнього настрою (психічного стану) учнів за зовнішніми ознаками (поглядами, виразом облич тощо), урахування його, передача учням цього розуміння;

  • уміння «транслювати» в клас власну прихильність до дітей, дружнє до них ставлення;

  • формулювання яскравих цілей діяльності та показ шляхів їх досягнення.



визначати деякі поняття через найближчий рід та видову відмінність;

  • визначати деякі поняття через найближчий рід та видову відмінність;

  • утворювати істинні та хибні прості судження, перетворювати істинне судження на хибне за допомогою частки «не» та слів: «всі», «деякі», «жодний», «принаймні один»;

  • знаходити закономірності, висувати гіпотези;

  • доводити власну точку зору, міркуючи за аналогією або проводячи прості дедуктивні міркування.



На рівні засвоєння нових знань можуть бути використані такі методи: проблемно-пошуковий діалог (сприяє розвиткові переважно лівої півкулі головного мозку) у поєднанні з методом образного бачення (сприяє розвиткові переважно правої півкулі головного мозку).

  • На рівні засвоєння нових знань можуть бути використані такі методи: проблемно-пошуковий діалог (сприяє розвиткові переважно лівої півкулі головного мозку) у поєднанні з методом образного бачення (сприяє розвиткові переважно правої півкулі головного мозку).

  • На рівні формування інтелектуально-творчих умінь – такі методи: «мозкова атака», проблемно-пошуковий діалог, інверсії, емпатії, інциденту, дидактична гра, синектики.



Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи /Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К., 2004. – 112 с.

  • Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи /Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К., 2004. – 112 с.

  • Митник О.Я. Формування культури мислення молодшого школяра: теорія і практика: монографія. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 368 с.

  • Митник О.Я. Логіка на уроках математики. Методика роботи над завданнями з логічним навантаженням у курсі математики початкових класів. − К.: Початкова школа, 2004. − 104 с.

  • Митник О.Я. Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти. − К.: Початкова школа, 2005. − 96 с.

  • Митник О.Я. Як навчити дитину мистецтва мислення – К.: Початкова школа, 2006. – 104 с.

  • Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти. – К. СПД «Цудзинович Т.І.» - 2007. – 204 с.

  • Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: пособие для учителя. – М.: Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка