Результати гендерного аудиту



Дата конвертації16.06.2016
Розмір444 b.


  • Результати гендерного аудиту

  • Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

  • Центр гендерної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії


Охоплено гендерний аудитом:

  • Охоплено гендерний аудитом:

  • Викладачі/викладачки -105 осіб

  • (78 жінок, 27 чоловіків).

  • Студенти/студентки - 105 осіб

  • (80 жінок, 25 чоловіків, І-ІV ОКР).

  • Вибірку складали

  • представники факультетів початкової освіти та філології,

  • дошкільної освіти, мистецтв.



Первинні профспілкові організації студентів та працівників ХГПА

  • Первинні профспілкові організації студентів та працівників ХГПА

  • Лабораторія гуманної педагогіки ХГПА

  • Науковий відділ ХГПА

  • Хмельницька обласна організація профспілки працівників освіти та науки

  • Федерація профспілок області







Семінар-практикум для співробітників на випускової кафедри педагогіки та психології факультету початкової освіти та філології – 19 осіб

  • Семінар-практикум для співробітників на випускової кафедри педагогіки та психології факультету початкової освіти та філології – 19 осіб

  • Цикл тренінгів для студентів-першокурсників – 13 груп (273 особи)

  • Нарада-семінар «Організації роботи на засадах гендерного підходу» для голів первинних профспілкових організацій

  • Хмельницької області – 22 особи

  • Семінар із представниками студентської профспілки та самоврядування – 36 осіб

  • Результати представлено на засіданнях:

  • Вченої ради факультету початкової освіти та філології

  • Лабораторії гуманної педагогіки

  • Кафедри педагогіки і психології

  • Хмельницької обласної організації профспілки працівників освіти та науки

  • ППОС студентів та працівників ХГПА



Практики досягнення гендерної рівності:

  • Практики досягнення гендерної рівності:

  • Створення центру гендерної освіти ХГПА

  • Функціонування наукового гуртка «Гендер на тендер»

  • Навчальна дисципліна «Гендерна психологія і педагогіка» у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи

  • Виконання дипломних робіт та курсових проектів із гендерної тематики

  • Організація та проведення круглого столу “Гендерні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи”

  • Здійснення гендерного аналізу підручників початкової школи



  • - вивчення міжнародного досвіду із впровадження гендерної освіти;

  • - розробка ґрунтовної теоретико-методологічної бази для професійної підготовки майбутніх вчителів та перепідготовки вчителів/викладачів на засадах гендерного підходу: навчальних курсів, окремих модулів та ін.;

  • - включення тематики гендерних досліджень до навчальних програм вищих навчальних педагогічних закладів;

  • - включення до програми загальноосвітньої школи предметів «Гендерна культура особистості»;

  • - організація співпраці освітян і громадських організацій, залучення до співробітництва у впровадженні гендерного підходу в навчально-виховному процесі;

  • - організація циклу лекцій-практикумів «Організації роботи на засадах гендерного підходу» для голів первинних профспілкових організацій, голів обкомів, міськкомів, райкомів;

  • - проведення обговорень основних проблем гендерної освіти в засобах масової інформації, на наукових конференціях, круглих столах тощо.



Каталог: images -> news -> 2015-11-25
2015-11-25 -> Результати гендерного аудиту
news -> Має керамічну антібликову поверхню. Має керамічну антібликову поверхню
news -> Управлінський навчально-виховний проект ”Школа Відродження”
2015-11-25 -> Результати гендерного аудиту
2015-11-25 -> Результати гендерного аудиту
news -> Концепція системи суспільного мовлення україни підготовлено Коаліцією громадських організацій „Суспільне мовлення”
2015-11-25 -> Результати гендерного аудиту


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка