Рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.
ТипРішення





І етап. Ініціювання.

  • І етап. Ініціювання.

  • ІІ етап. Підготовка рішень про об’єднання.

  • ІІІ етап. Рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад.



Стаття 5. Ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад

  • Стаття 5. Ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад

  • 1. Ініціаторами добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст можуть бути:

  • 1) сільський, селищний, міський голова;

  • 2) не менш як третина депутатів від загального складу сільської, селищної, міської ради;

  • 3) члени територіальної громади в порядку місцевої ініціативи;

  • 4) органи самоорганізації населення відповідної території (за умови представлення ними інтересів не менш як третини членів відповідної територіальної громади).



2. Пропозиція щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад повинна, зокрема, містити:

  • 2. Пропозиція щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад повинна, зокрема, містити:

  • 1) перелік територіальних громад, що об’єднуються, із зазначенням відповідних населених пунктів;

  • 2) визначення адміністративного центру об’єднаної територіальної громади та її найменування.

  • 3. Сільський, селищний, міський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи.

  • 4. Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається сільською, селищною, міською радою.



Пропозиція щодо добровільного об’єднання територіальних громад може бути оформлена у вигляді:

  • Пропозиція щодо добровільного об’єднання територіальних громад може бути оформлена у вигляді:

  • розпорядження сільського, селищного, міського голови (стаття 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»), якщо таке об’єднання ініціює сільський, селищний, міський голова;

  • письмового звернення до сільського, селищного, міського голови від депутатів, якщо таке об’єднання ініціюється третиною депутатів від загального складу місцевої ради;

  • письмового звернення до сільського, селищного, міського голови з доданим відповідним протоколом проведеного зібрання членів територіальної громади або органів самоорганізації населення.



ІІ етап. Підготовка рішень про об’єднання.

  • ІІ етап. Підготовка рішень про об’єднання.

  • Закон № 157: Стаття 6. Порядок підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад

  • 1. Сільський, селищний, міський голова після прийняття відповідною радою рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад надсилає пропозицію про таке об’єднання сільському, селищному, міському голові суміжної територіальної громади.

  • 2. Сільський, селищний, міський голова суміжної територіальної громади забезпечує вивчення пропозиції щодо добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи або про відмову в наданні згоди.



3. У разі прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад сільський, селищний, міський голова, який ініціював об’єднання, приймає рішення про утворення спільної робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад та інформує про це Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідні обласну раду, обласну державну адміністрацію.

  • 3. У разі прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад сільський, селищний, міський голова, який ініціював об’єднання, приймає рішення про утворення спільної робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад та інформує про це Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідні обласну раду, обласну державну адміністрацію.

  • Спільна робоча група формується з однакової кількості представників від кожної територіальної громади, що об’єднується.

  • Утворення спільної робочої групи є початком процедури добровільного об’єднання територіальних громад.

  • 4. Спільна робоча група готує проекти відповідних рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад.



Розгляд сільським, селищним, міським головою суміжних територіальних громад звернення (пропозиції) від сільського, селищного міського голови місцевої ради, в якій ініційовано добровільне об’єднання.

  • Розгляд сільським, селищним, міським головою суміжних територіальних громад звернення (пропозиції) від сільського, селищного міського голови місцевої ради, в якій ініційовано добровільне об’єднання.

  • Сільський, селищний, міський голова розглядає таке звернення одним із можливих варіантів:

  • а) накладанням резолюції на таке звернення (пропозицію) від сільського, селищного, міського голови місцевої ради, в якій ініційовано добровільне обєднання: «Секретарю ради Симоненку В.В. вивчити надіслані пропозиції та забезпечити проведення громадських слухань»

  • б) приймає відповідне розпорядження.



ІІІ етап. Рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

  • ІІІ етап. Рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

  • Закон № 157: Стаття 7. Вимоги до проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад

  • 1. Проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад повинні, зокрема, містити:

  • 1) перелік територіальних громад, що об’єднуються, із зазначенням відповідних населених пунктів;

  • 2) визначення адміністративного центру об’єднаної територіальної громади та її найменування;

  • 3) план організаційних заходів щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

  • 2. Сільські, селищні, міські голови забезпечують протягом 60 днів проведення обов’язкового громадського обговорення (громадські слухання, збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю) підготовлених спільною робочою групою проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад, за результатами якого сільські, селищні, міські голови вносять питання про його схвалення на розгляд сільських, селищних, міських рад.

  • Питання про схвалення проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад розглядається сільськими, селищними, міськими радами протягом 30 днів з дня його внесення на їх розгляд та з врахуванням результатів громадського обговорення.



Схвалені сільськими, селищними, міськими радами проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад у п’ятиденний строк подаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації для надання висновку щодо відповідності цього проекту Конституції та законам України.

  • Схвалені сільськими, селищними, міськими радами проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад у п’ятиденний строк подаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації для надання висновку щодо відповідності цього проекту Конституції та законам України.

  • 4. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом 10 робочих днів з дня отримання проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад готує відповідний висновок, що затверджується постановою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

  • 5. У разі відповідності проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад Конституції та законам України сільські, селищні, міські ради приймають рішення про добровільне об’єднання територіальних громад або про проведення місцевого референдуму щодо підтримки об’єднання територіальних громад.



6. Якщо до складу об’єднаної територіальної громади передбачається входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, обласна рада звертається з поданням до Верховної Ради України щодо зміни меж відповідних районів у порядку, визначеному законом. У такому разі питання про утворення об’єднаної територіальної громади розглядається обласною радою протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради України про зміну меж відповідних районів.

  • 6. Якщо до складу об’єднаної територіальної громади передбачається входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, обласна рада звертається з поданням до Верховної Ради України щодо зміни меж відповідних районів у порядку, визначеному законом. У такому разі питання про утворення об’єднаної територіальної громади розглядається обласною радою протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради України про зміну меж відповідних районів.















Каталог: data -> upload -> publication -> lanovetska
publication -> Інвестиційний проект з будівництва свинокомплексу продуктивністю 50 000 голів товарних свиней в рік з елеватором та комбікормовим заводом Мета проекту – запровадження у вирощуванні свинини сучасних європейських технологій
publication -> Програма "Фінансовий контролінг" Програма реалізується як спільний проект кафедри фінансів підприємств з: Науково-навчальним центром "
publication -> Особливості діяльності
publication -> Земельні ділянки інвестиційні об'єкти Land plots Investment objects
publication -> Програма Фінансовий менеджмент у сфері бізнесу Керівник магістерської програми, завідувач кафедри фінансів підприємств
publication -> Запрошує студентів до вступу на магістерську програму
publication -> Система контролю імпорту (ics)
publication -> Управління та планування заходів цивільного захисту як свідчить статистика, ризик виникнення нс на території України І області залишається ще високим


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка