Рішення щодо прогнозування напрямів подальшого розвитку керованого об’єкта з урахуванням



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.
ТипРішення



інформаційна система, яка постійно поповнюється завдяки безперервності відстеження певного об’єкта управління за виділеними параметрами та критеріями їх відстеження, що включає обов’язково поточний контроль, оцінку, корекцію стану об’єкта, із метою прийняття оперативного управлінського рішення щодо прогнозування напрямів подальшого розвитку керованого об’єкта з урахуванням рефлексивного ставлення до цього учасників освітнього процесу

  • інформаційна система, яка постійно поповнюється завдяки безперервності відстеження певного об’єкта управління за виділеними параметрами та критеріями їх відстеження, що включає обов’язково поточний контроль, оцінку, корекцію стану об’єкта, із метою прийняття оперативного управлінського рішення щодо прогнозування напрямів подальшого розвитку керованого об’єкта з урахуванням рефлексивного ставлення до цього учасників освітнього процесу



Мета моніторингу – отримання об'єктивних даних про якість освіти, забезпечення органів державної влади, громадськості відповідною статистичною та аналітичною інформацією

  • Мета моніторингу – отримання об'єктивних даних про якість освіти, забезпечення органів державної влади, громадськості відповідною статистичною та аналітичною інформацією



Забезпечення якості загальної середньої освіти (ЗНЗ)

  • Забезпечення якості загальної середньої освіти (ЗНЗ)

  • Дієвість внутрішнього моніторингу навчальних досягнень (розвитку) учнів (вихованців) – ДНЗ і ЗНЗ







Якість аналітичних матеріалів за підсумками моніторингу в навчальному закладі; змістовність заходів за результатами аналізу.

  • Якість аналітичних матеріалів за підсумками моніторингу в навчальному закладі; змістовність заходів за результатами аналізу.

  • Використання різноманітного інструментарію для моніторингу

  • Виявлення факторів впливу на результати навчально-виховного процесу в навчальному закладі на основі дослідження показників якості умов та освітніх процесів.

  •  Застосування науково-обґрунтованих методів аналізу, в тому числі квадрант-методу, кореляційного, дисперсійного аналізу тощо



Достатній обсяг інформації

  • Достатній обсяг інформації

  • Повнота та глибина аналізу

  • Аналіз динаміки показників

  • Порівняльний аналіз показників умов, процесів, результатів

  • Обґрунтованість висновків

  • Формулювання конкретних проблем за підсумками аналізу

  • Змістовність корекційних заходів



Конкретність

  • Конкретність

  • Змістовність

  • Наявність термінів виконання

  • Спрямованість на розв'язання виявлених проблем

  • Сприяння підвищенню якості результатів освітніх процесів













ЗНЗ

  • ЗНЗ



  • Ведення моніторингу стану здоров’я дітей (у групах, в цілому по ДНЗ)

  • Оцінка ступеню впливу моніторингу на якість результатів навчально-виховного процесу в навчальному закладі



Моніторинг якості дошкільної освіти. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2013. – 148 с.

  • Моніторинг якості дошкільної освіти. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2013. – 148 с.

  • Методика розробки інструментарію моніторингових досліджень: методичні рекомендації. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2013. – 172 с.

  •  Технологія проведення моніторингових досліджень (Із досвіду роботи) [Електронний ресурс]. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2013. – 85 с. – Режим доступу: http: // www.edu-post-diploma.kharkov.ua



Джерело педагогічної майстерності. Моніторинг якості освіти: науково-методичний журнал. – Випуск №3 (47) – Харків: ХОНМІБО, 2010. – 192 с.

  • Джерело педагогічної майстерності. Моніторинг якості освіти: науково-методичний журнал. – Випуск №3 (47) – Харків: ХОНМІБО, 2010. – 192 с.

  • Джерело педагогічних інновацій. Аналітична діяльність у професійній практиці педагога: науково-методичний журнал. – Випуск №3 (11) – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 200 с.



Відсутній наказ про організацію моніторингових досліджень

  • Відсутній наказ про організацію моніторингових досліджень

  • Недостатня увага приділяється показникам умов, освітніх процесів, вивченню їх впливу на результати навчання

  • Заходи за підсумками аналізу результатів моніторингу здебільшого мають загальний характер; відсутні терміни їх виконання

  • Не в повній мірі здійснюється порівняльний аналіз результатів зовнішнього та внутрішнього моніторингу



При проведенні атестаційної експертизи звернути увагу на:

  • При проведенні атестаційної експертизи звернути увагу на:

  • роль і місце моніторингу в діяльності навчального закладу

  • об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців)

  • якість моніторингових процедур

  • результативність діяльності навчального закладу



При проведенні атестаційної експертизи звернути увагу на:

  • При проведенні атестаційної експертизи звернути увагу на:

  • організаційне забезпечення моніторингових досліджень

  • використання факторно-критеріальних моделей

  • порівняльний аналіз показників якості освіти, результатів внутрішнього та зовнішнього моніторингу

  • зміст заходів, їх конкретність, наявність терміну виконання



Адреса: вул. Пушкінська, 24, к. 20

  • Адреса: вул. Пушкінська, 24, к. 20

  • Тел.: (057)731-23-97

  • Е-mail: сenter_monitor@ukr.net

  • День консультацій: друга середа кожного місяця

  • Запрошуємо до співпраці!







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка