|
Розмови, використана поетом є новаторством його ідіостилю
|
Дата конвертації | 30.05.2016 | Розмір | 445 b. |
|
МЕТА
У ПОСІБНИКУ ПРЕДСТАВЛЕНО МАТЕРІАЛИ ЗА ПЕРШИМИ ТРЬОМА ПЕРІОДАМИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ (РОЗДІЛАМИ)
УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ - МОЖЛИВІСТЬ ПОБАЧИТИ ХУДОЖНІЙ ТЕКСТ У СИСТЕМІ УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ - МОЖЛИВІСТЬ ПОБАЧИТИ ХУДОЖНІЙ ТЕКСТ У СИСТЕМІ
8. Аналіз поезії «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» 8. Аналіз поезії «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» 8.2. Евристична бесіда з елементами дослідження Чому саме цією поезією автор розпочинає збірку? (композиційно вірші розташовано не за часом написання, а за логікою розвитку почуття – від вічного до злободенного, Від найособистішого до суспільного. Для ліричного героя кохання не пройшло, при зустрічі воно розгорається з новою, не меншою силою, стверджуючи, що справжні почуття – вічні.) Визначте тему поезії (розмова про почуття, що спалахнуло на схилі літ – мотив запізнілого кохання). Коментар учителя. Тема розмови, використана поетом є новаторством його ідіостилю. Жанр поезії (опрацюйте питання 5. та обгрунтуйте відповідь) 5. У вірші поєднані види лірики А пейзажну і громадянську Б філософську й інтимну В інтимну та пейзажну Г громадянську й інтимну читачем? (Очевидно, ліричний герой зустрів своє давно забуте кохання. Кохання, яке приносило більше муки від нерозділених почуттів, ніж радості. Здавалося б, усе вірша «осінь зійшла по плечі», то тепер – «вогонь по плечі». Коханню підкоряється будь-хто.) Композиційні особливості вірша. Яку форму обирає автор монолог чи діалог? (за змістом – розмова, за формою - монолог).
Система персонажів, образів, символів Система персонажів, образів, символів Ліричний герой. Який він? (досвідчений чоловік, котрий багато бачив у житті. Він збуджений, збентежений, кохання). Який яскравий образ виникає? Чому саме акація стає своєрідною асоціацією коханої героя вірша? Який символічний образ також присутній у поезії ? (Осінь) Що він означає? (період життя людини: осінь – період вікової зрілості). Коментар учителя. Автор народжений восени, він є дитям осені, тому по-особливому тонко побачив її красу і зрозумів її тонку печаль. 8.3. Самостійна робота Завдання диференційовані. «В» - Творча робота. Дати відповідь на запитання лірич. героя: «Що воно за таке – любов?» Тестові завдання для «С» та «Д» груп: 6. Віршовий розмір твору А ямб Б хорей В дактиль Г амфібрахій Д анапест 7. Завдання на відповідність Художні засоби виразності Приклад 1 риторичне запитання А «Прогоріло у тім вогні…» 2 оксюморон Б «колюче щастя» 4 метафора І солодше любити знов...» Г «Вже б, здалося, нащо мені?» Д «У годину суху й вологу» 8.4. Яка ж ідея проходить червоною ниткою в поезії?
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|