«Розробка гіпотези маркетингової стратегії для тов «Завод «атонмаш» на ринку газових котлів України»



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.
#6273


Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

  • Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: «Розробка гіпотези маркетингової стратегії для ТОВ «Завод «АТОНМАШ» на ринку газових котлів України»

  • студента ІІІ-го курсу, групи УМ-72, Бабаліч Юлії Сергіївни

  • кафедра промислового маркетингу

  • Київ-2008


Основною маркетингово-управлінською проблемою є збереження своєї частки ринку (18%).

  • Основною маркетингово-управлінською проблемою є збереження своєї частки ринку (18%).

  • Об’єктом дослідження виступає ринок газових котлів

  • Суб’єктом дослідження є ТОВ «Завод «АТОНМАШ».

  • Предметом дослідження є вплив макро- і мікромаркетингового середовища на діяльність і розвиток ТОВ «Завод «АТОНМАШ» на ринку газових котлів.

  • Метою дослідження є виявлення конкурентних переваг компанії

  • Очікувальні результати: вирішити МУП і забезпечити компанії стабільний прибуток і розвиток.



Виявлена симптоматика





Макросегментація базового ринку підприємства



Опис профілів ринкових сегментів







Висновки щодо причини виникнення симптоматики



SWOT-аналіз підприємства



Релевантні методи конкурентної боротьби



Розробка ринкової стратегії



Позиціонування. Згідно класифікації Зозульова О. В.:

  • Позиціонування. Згідно класифікації Зозульова О. В.:

  • 1. За рівнем позиціонування – мікрорівень, оскільки позиціонується марка певного виробника.

  • 2. Позиціонування по об’єкту – позиціонування підприємства.

  • 3. Позиціонування по відношенню до марок конкурентів – ТОВ «Завод «АТОНМАШ» позиціонується на ринку як марка-клон.

  • 4. Позиціонування по розміщенню в товарній категорії – марка, яка визначає товарну під категорію, оскільки компанія виводить на ринок марку направлену на лідерство в рамках певного товарного асортименту.

  • 5. Позиціонування по розміщенню відносно існуючих на ринку марок – ТМ АТОN не є лідером на ринку і у неї немає активи не перевищують марку конкурента, тому вона позиціонується як нова марка.

  • 6. Позиціонування по типу характеристик товару, на які опираються – конкурентне позиціонування, оскільки підприємство є другим на ринку але бажає стать першим, постійно удосконалює товар, розширює модельний ряд

  • 7. За кількістю вибраних позицій – унітарне, оскільки підприємство обирає позицію конкурентних переваг.

  • 8. Позиціонування по етапності проведення – одно етапне, оскільки імідж формується на тривалий проміжок часу.

  • 9. Стратегія по відношенню до існуючих ринкових позицій – ТОВ «Завод «АТОНМАШ» знаходиться на етапі зрілості, тому використовує стратегію конкурентних переваг.



Розробка продуктової стратегії

  • Товарна політика. За Дж.Саймоном у підприємства техніко-інформаційне запізнення.

  • Цінова політика - витрати плюс націнка. Рекомендується ввести «страхування» цін зв’язку із загрозою з коливанням курсу валют та вартість сировини і комплектуючих.

  • Збутова політика. Тип стратегії просування - непрямі та прямі канали збуту.

  • Реалізацію продукції під торговою маркою ATON здійснюється через дилерську мережу.

  • Політика просування. Компанія вибрала тип просування ATL, тобто реклама на телебаченні, радіо, у пресі, інтернеті (банери).



Економічний аналіз привабливості цільового ринку









Каталог: olderfiles
olderfiles -> Безпека життєдіяльності являє собою область наукових знань, що охоплюють теорію і практику захисту людини від шкідливих, небезпечних та уражаючих факторів в усіх сферах людської діяльності
olderfiles -> К. Д. Ушинський засновник наочного навчання у вітчизняній педагогіці писав
olderfiles -> Найвигіднішим для підприємства є обрання стратегії більш глибокого проникнення на ринок
olderfiles -> Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези маркетингової стратегії для зат “умз”
olderfiles -> Інформації щодо діяльності конкурентних підприємств. Суб’єктом дослідження є: тов "Юкон-А", постачальники, споживачі, конкуренти. Предметом дослідження є
olderfiles -> Симптоматика дослідження: Симптоматика дослідження
olderfiles -> Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
olderfiles -> Психолого-педагогічний супровід формування комунікативної компетенції дошкільників з знм
olderfiles -> Роботу виконав: Соятов Єгор Сергійович
olderfiles -> Кашель, як один з постійних ознак запальних захворювань трахеобронхіальної системи, являючись проявом м'язового бар'єру, являє собою захисний рефлекс, який спрямований на відновлення бронхіальної прохідності


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка