З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую елементи інтерактивних технологій або творчі проблемні завдання (це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають у стадії формування).
З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую елементи інтерактивних технологій або творчі проблемні завдання (це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають у стадії формування).
«Асоціативний кущ»
«Асоціативний кущ»
«Мікрофон»
Робота в парах
Робота в групах
«Мозковий штурм»
«Мозаїка»
Отже, інтерактивні технології відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їхня перевага полягає в тому, що учні засвоюють рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, оцінювання), у класах збільшується кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал.
Моя мета: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини:
Моя мета: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини:
допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, завжди необхідно докласти зусиль.
І тоді успіх супроводжується відчуттям радості та задоволення від діяльності, виникає почуття компетентності.
«Радість класу» - емоційний відгук оточуючих на успіх учня класу, констатація будь-якого, навіть незначного, позитивного результату діяльності, навіювання дитині віри у себе.
«Радість класу» - емоційний відгук оточуючих на успіх учня класу, констатація будь-якого, навіть незначного, позитивного результату діяльності, навіювання дитині віри у себе.
«Ліній горизонту» - перший успіх дитини одразу підхоплюється вчителем, пропонується повторити завдання на складнішому рівні, наче «відсуваючи» лінію горизонту.
«Авансування» - учитель підчас індивідуальної роботи виконує з учнем завдання, пояснюючи йому складні місця, а потім у класі дає аналогічне завдання, що самостійно виконується учнем, і він відчуває успіх.
Інтегрований урок музики та основ здоров’я “Будь чистим та охайним”
Інтегрований урок музики та основ здоров’я “Будь чистим та охайним”
гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
самостійно і критично мислити;
уміти бачити і формувати проблему, знаходити шляхи раціонального розв'язання;