Методи навчання — це знаряддя в руках вчителя, це спосіб його дії по відношенню до учня і способи роботи учня під керівництвом вчителя
М.М. Пістрак
Метод навчання як шлях, за допомогою якого вчитель організує, спрямовує і керує роботою учнів щодо оволодіння ними основами наук
Метод навчання як шлях, за допомогою якого вчитель організує, спрямовує і керує роботою учнів щодо оволодіння ними основами наук
П.М. Шимбарьов
метод навчання - той засіб або той шлях, за допомогою якого вчитель, спираючись на свідомість і активність учнів, озброює їх знаннями, уміннями і навичками.
метод навчання - той засіб або той шлях, за допомогою якого вчитель, спираючись на свідомість і активність учнів, озброює їх знаннями, уміннями і навичками.
Методи навчання — це упорядкована за певним принципом спільна цілеспрямована діяльність учителя і учнів, що являє собою систему прийомів або способів і спрямована на розв'язання навчально-виховних завдань.
Методи навчання — це упорядкована за певним принципом спільна цілеспрямована діяльність учителя і учнів, що являє собою систему прийомів або способів і спрямована на розв'язання навчально-виховних завдань.
метод усного викладення знань педагогом;
метод усного викладення знань педагогом;
методи закріплення навчального матеріалу;
методи самостійної роботи учнів;
методи навчальної роботи по використанню знань на практиці й вироблення умінь і навичок;
методи перевірки й оцінки знань, умінь, навичок школярів
за категоріями теорії пізнання;
за категоріями теорії пізнання;
за розумовими операціями;
за дидактичними функціями;
за основними позиціями і дидактичними принципами;
за формами організації процесу навчання;
за ступенем активності учнів — методи активні й пасивні.
Методи організації навчально-пізнавальної діяльності.
Методи організації навчально-пізнавальної діяльності.
формування розуміння школярами особистої значущості навчання;
формування розуміння школярами особистої значущості навчання;
пред'явлення вимог, які виходять з правил поведінки учня, критеріїв оцінювання результатів їх навчальної роботи, що поєднується з привчанням учнів до систематичного виконання навчальних завдань, вимог;
оперативний контроль з метою виявлення складних для учнів тем, питань, вправ, щоб своєчасно здійснити необхідну їм допомогу;
гуманне покарання, яке вимагає глибокого знання дитини, її реальних навчальних можливостей та ін.