Мета: продовжити роботу над текстом роману Елеонор Портер «Поліанна», з’ясувати, які зміни відбулися у житті мешканців містечка із появою Поліанни, з’ясувати правила гри дівчинки, навитися самим грати “Гру в радість»; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи, розвивати творчі здібності учнів, виховувати почуття радості, доброти, турботи про інших.
Мета: продовжити роботу над текстом роману Елеонор Портер «Поліанна», з’ясувати, які зміни відбулися у житті мешканців містечка із появою Поліанни, з’ясувати правила гри дівчинки, навитися самим грати “Гру в радість»; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи, розвивати творчі здібності учнів, виховувати почуття радості, доброти, турботи про інших.
Знайти привід для радості значніше складніше, ніж для смутку. Люди дуже люблять себе і тому страждають. З кінофільму "Хто увійде в останній вагон"
Головний секрет збереження веселості полягає в тому, щоб не дозволяти дрібницям тривожити нас і разом з тим цінувати ті маленькі радощі, які випадають на нашу долю. Семюел Смайлс
Головний секрет збереження веселості полягає в тому, щоб не дозволяти дрібницям тривожити нас і разом з тим цінувати ті маленькі радощі, які випадають на нашу долю. Семюел Смайлс
Радість - це не просто усмішка на обличчі. Радість - це віра в краще тоді, коли краще бачиться гіршим ... Ельчин Сафарлі "Кохання з дна Босфору"
Евристична бесіда:
Евристична бесіда:
- Яку ж радість приносила Поліанна?
- Кого першого вона навчила грати свою гру?
Чи легко Ненсі було зрозуміти правила гри?
- Чи навчилася Ненсі грати в радість?
- Кого ще навчила грати дівчинка свою гру?
- Як до її гри поставилася хвора жінка? Чи змінилась вона?
- Чи приносило радість дівчинці те, що все місто грає?
- Чи змінилися жителі містечка, граючись у радість?