„Шукаємо молоді педагогічні таланти ” Технології орієнтовані на розвиток особистості



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.
#17894
ТипЗакон


„Шукаємо молоді педагогічні таланти

  • Технології орієнтовані на розвиток особистості.

  • Пошуки. Досягнення. Результати.


Людина, що дійсно поважає людську особистість, повинна поважати, найперше, її у своїй дитині починаючи з тієї хвилини, коли дитина відчула своє “Я” і відокремила себе від оточуючого світу.

  • Людина, що дійсно поважає людську особистість, повинна поважати, найперше, її у своїй дитині починаючи з тієї хвилини, коли дитина відчула своє “Я” і відокремила себе від оточуючого світу.

          • Д. Писарів


Особистісно орієнтований навчальний процес – що це?

  • Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті:

  • “ Головна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України... ”

  • Закон України “ Про загальну середню освіту ”:

  • “ Завдання загальної середньої освіти є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань ”.



  • Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Це визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу.

  • Це процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб'єктивності, культурної ідентифікації, соціалізації, життєвому самовизначенні.



Ознаками цієї технології, на мою думку, є:

  • - учень усвідомлює мету уроку як важливу особисто для себе;

  • - засвоєння знань відбувається під час активної діяльності учнів;

  • - результативність навчання залежить від уміння використовувати індивідуальний досвід дитини, задовільнити потреби кожного учня;

  • - сучасний урок – це продуктивний урок, на якому учень відтворює набуті знання при опануванні нового змісту;

  • - ефективне навчання не може бути нудним;

  • - диференціація з індивідуальними програмами діяльності учнів;

  • - важливою ознакою є надання школярам свободи вибору варіантів завдань, способів їх виконання, форм звіту за результати роботи;

  • - на уроках оцінюють механізм творчості учнів, завдяки якому досягається результат;

  • - найважливішим джерелом мотивації є потреби та інтереси самих учнів.



Презентація проблеми учителя









  «Вузли» особистіно орієнтованого уроку:



Наш проект




Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка