Людина, що дійсно поважає людську особистість, повинна поважати, найперше, її у своїй дитині починаючи з тієї хвилини, коли дитина відчула своє “Я” і відокремила себе від оточуючого світу.
Людина, що дійсно поважає людську особистість, повинна поважати, найперше, її у своїй дитині починаючи з тієї хвилини, коли дитина відчула своє “Я” і відокремила себе від оточуючого світу.
Д. Писарів
Особистісно орієнтований навчальний процес – що це?
Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті:
“ Головна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України... ”
Закон України “ Про загальну середню освіту ”:
“ Завдання загальної середньої освіти є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань ”.
Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Це визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу.
Це процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб'єктивності, культурної ідентифікації, соціалізації, життєвому самовизначенні.