|
Складіть сенкан на тему
|
Дата конвертації | 02.06.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Позитивний –добрий. Позитивний –добрий. Негативний – поганий. Композиція – побудова твору. Почуття – те, що відчуває людина. Обов'язок – те, що людина має виконати (зробити). Монарх – цар, король.
Складіть сенкан на тему: Складіть сенкан на тему: «Людовік 14» Іменник Прикметники – 2 Дієслово – 3 Узагальнення - речення або словосполучення Ключове слово
Король Король Розумний, гарний Багато зробив для держави Людовік 14
ЩО СТАЛО ПРИЧИНОЮ ВИНИКНЕННЯ КЛАСИЦИЗМУ?
Зображення героїв позитивних (добрих) або негативних (поганих); Зображення героїв позитивних (добрих) або негативних (поганих); Дотримання в драматургії правила “трьох єдностей”: а) єдність дії (чітка композиція); б) єдність часу (один день); в) єдність місця (в одному місці).
Підкреслення в образах героїв однієї риси характеру (чесність, жадібність…) Підкреслення в образах героїв однієї риси характеру (чесність, жадібність…) Боротьба між почуттям (серцем) і обов'язком (розумом). Розум перемагає. Літературні жанри поділялись на: а) “високі” (ода, трагедія, героїчна поема); б) “середні” (наукові твори); в) “низькі” (комедія, пісня).
А) зразковий; * Б) розумний; В) науковий.
А) Англії; А) Англії; Б) Франції*; В) Італії.
А) Зміцнення влади короля в державі;* Б) Французька революція; В) Правління кардинала і короля.
А) Трьох книг; Б) Трьох єдностей;* В) Трьох зразків.
Б) Дію в три дні; В) Дію в чотири дні.
А) Людини і природи; Б) Людини і суспільства; В) Почуття і обов’язку*.
А) Почуття; А) Почуття; Б) Розум;* В) Логіка.
А) Ода;* А) Ода;* Б) Комедія; В) Пісня.
А) Трагедія; Б) Наукові твори;* В) Комедія.
А) Мольєр;* А) Мольєр;* Б) Шекспір; В) Блок.
сиКлацизм, сиКлацизм, рац, нціФрая, цтвоМисте Рільшеє
ЧИ СПОДОБАВСЯ ТОБІ УРОК? ЧИ СПОДОБАВСЯ ТОБІ УРОК? ЯКІ ЗАВДАННЯ ХОТІЛИ Б ВИКОНУВАТИ НА НАСТУПНОМУ УРОЦІ? ЯК ТИ ОЦІНЮЄШ СВОЮ РОБОТУ НА УРОЦІ?
Всім – вивчити словник і правила класицизму. Всім – вивчити словник і правила класицизму. Іншим – завдання на картках.
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|