Спостереження, зустрічі з різними людьми, небезпечні пригоди все це знайшло відображення у його захоплюючих творах



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.























Спостереження, зустрічі з різними людьми, небезпечні пригоди все це знайшло відображення у його захоплюючих творах.

  • Спостереження, зустрічі з різними людьми, небезпечні пригоди все це знайшло відображення у його захоплюючих творах.





Складання малюнкового плану

  • Складання малюнкового плану









Тест

  • Тест

  • 1) Першокласник Петрик був ...

  • а) працьовитим хлопчиком; б) ледаченьким хлопчиком.

  • 2) Петрикові вузлик здався дуже ...

  • а) важким; б) легким.

  • 3) В кущах Петрик побачив ...

  • а) велику лисячу нору; б) велике волосяне гніздо.



4) Пташка щоразу приносила до гнізда ...

  • 4) Пташка щоразу приносила до гнізда ...

  • а) по гілочці; б) по волосинці.

  • 5) Петрик стояв ...

  • а) задуманий; б) усміхнений.

  • 6) Бабусю, я нестиму з лісу ...

  • а) ваш кошик; б) ваше пальто.

  • Відповіді: 1) б, 2) а, 3) б, 4) б, 5) а, 6) б.



1.Знайти неправильну рівність:

  • 1.Знайти неправильну рівність:

  • а) 320+15+100=420;

  • б) 617+300+10=927.

  • 2.Знайди правильну відповідь рівняння:

  • х-237=400

  • а) х=637;

  • б) х=376;

  • в) х=736.

  • 3.Знайди периметр шкільної ділянки, якщо довжина - 250м, ширина – 15м:

  • а) 265м;

  • б) 515м;

  • в) 530м.







  • 42:7= 6

  • 36 : 6 =6

  • 7· 4 = 28 35:5=7

  • 4· 8 = 32 24:4= 6

  • 5· 9 = 45 2·7= 14







230+40

  • 230+40

  • 560+40

  • 420-60



230+40=270

  • 230+40=270

  • 560+40=60

  • 420-60=360

























































Котику – братику, рятуй мене…

  • Котику – братику, рятуй мене…

  • ( „Котик і Півник“ )

  • „ Кличе собачка кицьку Варку:„ Ходи, кицю, не лежи, нам ріпку витягнути поможи…“

  • („ Ріпка“ )













Викладання – це мистецтво, а не

  • Викладання – це мистецтво, а не

  • ремесло – у цьому самий корінь

  • учительської справи. Перепробувати

  • десять методів і виробити свій,

  • переглянути десять підручників і не

  • триматися жодного неухильно –

  • от єдино можливий шлях живого

  • викладання. Вічно винаходити,

  • вимагати, удосконалюватися – от

  • єдиний можливий курс сучасного

  • вчителя.

  • М.А. Рибникова





Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка