Саме розвиток у особистості життєво важливих компетентностей може дати людині можливості орієнтуватись у сучасному суспільстві, інформаційному просторі, швидкоплинному розвиткові ринку праці, подальшому здобутті освіти.
Саме розвиток у особистості життєво важливих компетентностей може дати людині можливості орієнтуватись у сучасному суспільстві, інформаційному просторі, швидкоплинному розвиткові ринку праці, подальшому здобутті освіти.
Визначення
Компетенція означає коло питань, щодо яких людина добре обізнана, поінформована, пізнала їх і має певний досвід.
Компетентність у певній галузі – це поєднання відповідних знань, досвіду і здібностей, що дають змогу обґрунтовано судити про цю сферу й ефективно діяти в ній.
. Ключові компетентності (бачення українських педагогів)
Ключові компетентності, яких мусить набути кожен випускник школи на мою думку
Навчальна компетентність -
це інтелектуальний розвиток особистості та здатність учитися протягом усього життя.
Реалізація компетентнісного підходу
Готуючись до уроку:
Аналізую, як саме навчальний матеріал уроку можна використати для розвитку в учнів як предметних, так і базових компетенцій.
Готуючись до уроку:
Систематизував у таблиці 1. орієнтовний перелік компетенцій, разом зі структурними компонентами, на основі опрацьованої літератури з даного питання
Таблиця. Перелік ключових компетентностей
2. Визначаю знання, вміння, навички закладені в програмі з фізики, які заношу у таблицю 2. (розділи «учень знає», «учень уміє»)
2. Визначаю знання, вміння, навички закладені в програмі з фізики, які заношу у таблицю 2. (розділи «учень знає», «учень уміє»)
3. Визначаю загальнопредметні компетенції, які можу сформувати при вивчені даної теми (розділ «загальнопредметні компетентності з фізики» )
Таблиця 2. Предметні компетентності
Інформаційні компетентності
передбачають опанування учнями інформаційних технологій, уміння самостійно здобувати та використовувати інформацію.
Ефективно проходять уроки фізики з використанням педагогічних програмних засобів Квазар-Мікро, презентацій Power Point
Підготувала: учениця 11-А класу
Підготувала: учениця 11-А класу
Семко Тетяна
Для формування в учнів якостей, необхідних для майбутньої трудової діяльності, залучаю їх до основних видів проектно– конструкторських діяльності
Виділяю чотири етапи проектно–технологічної діяльності:
1)організаційно–мотиваційний - «Для чого?»;
2)конструкторський - «Як зробити, які матеріали використати?»
3)технологічний - «Процес виготовлення»
4) заключно – презентаційний - «Презентація виробу перед класом та випробовування»
. При виконанні роботи «Визначення коефіцієнта корисної дії сонячної батареї» пропоную сконструювати прилад для автоматичного вмикання та вимикання вуличного освітлення.
Роботи фізичного практикуму урізноманітнюю додатковими творчими завданнями
При виконанні роботи «Визначення температурного коефіцієнту опору» пропоную два варіанти для вимірювання опору:
а) за допомогою мультиметра; б) за допомогою амперметра і