Осмислення педагогами своєї діяльності по формуванню позитивної мотивації навчання школярів.Проведення аналізу мотиваційної і стимулюючої діяльності в навчанні школярів
Осмислення педагогами своєї діяльності по формуванню позитивної мотивації навчання школярів.Проведення аналізу мотиваційної і стимулюючої діяльності в навчанні школярів
Означення перспектив праці педагогів по розвитку в учнів мотивації успіху і стимулювання навчально-пізнавальної діяльності
Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. Аналіз анкет.
Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. Аналіз анкет.
Пізнавальний інтерес як фактор развитку активності і самостійності навчання школяра.
Рефлексивне управління навчально-пізнавальною діяльністью учнів при вивченні предмета.
Рейтинг по результатам учбової діяльності в класі і на паралелі
Рецензя товариша на результат учня
Успіх починається з визнання дітьми права учителя вчить.
Успіх починається з визнання дітьми права учителя вчить.
Психологічний клімат, обстановка життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці , разумне сполучення репродуктивних і творчих методів – важливі компоненти запоруки успіху на уроці.
Передчуття незвичайності, здібності учителя дивувать, приносить елемент романтичності грають важливу роль
Інтегровані заняття, об’єднані єдиною темою чи проблемою
Інтегровані заняття, об’єднані єдиною темою чи проблемою
Комбіновані (лекційно –семінарські і лекційно – практичні) заняття, що сприяють довготривалій концентрації уваги і системному сприйняттю навчального матеріалу
Проектні заняття, направлені на виховання культури співробітництва і культури розумової, навчально-продуктивної і творчої праці
Врахувати в планах МО работу по развитку мотивації навчальної діяльності на основі даних про рівень мотивації школярів.
Врахувати в планах МО работу по развитку мотивації навчальної діяльності на основі даних про рівень мотивації школярів.
Формувати в учнів уміння аналізувати свою діяльність на уроці як основу самореалізації і самовдосконалення.
Розробить відкриті уроки по предметам з ціллю розповсюдження досвіду по проблемі мотивації учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
Провести аналіз спостережень по використанню навчальних стимулів педагогами
Провести анкетування учнів по проблемі «Навчальні стимули»