Структурні компоненти ключової компетентності уміння вчитися



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



«акцентування уваги освіти на результаті освіти, причому результат розглядається не просто як сума засвоєної інформації, а здатність людини діяти в різних проблемних ситуаціях».

  • «акцентування уваги освіти на результаті освіти, причому результат розглядається не просто як сума засвоєної інформації, а здатність людини діяти в різних проблемних ситуаціях».

  • General and Professional Education 3/2011







Будувати власну індивідуальну освітню програму на наступних етапах освіти;

  • Будувати власну індивідуальну освітню програму на наступних етапах освіти;

  • визначати послідовність навчальних цілей, досягнення яких забезпечить просування по визначеній самим учнем траєкторії;

  • оцінювати свої ресурси та дефіцити у досягненні цих цілей;

  • мати розвинену здатність до пошуку джерел поповнення цих дефіцитів;

  • проводити рефлексивний аналіз своєї освітньої діяльності, використовувати продуктивні методи рефлексії.











Структурні компоненти ключової компетентності уміння вчитися (О.Я.Савченко та ін.)

  • Структурні компоненти ключової компетентності уміння вчитися (О.Я.Савченко та ін.)

  • аксіологічний (мотиваційно-ціннісні ставлення і прагнення особистості до навчання, пізнання і нової інформації);

  • когнітивний (оволодіння базовими загальнокультурними і предметними знаннями, уміннями, навичками);

  • діяльнісний (оволодіння загальними способами навчального пізнання, у тому числі ІКТ, критичність, гнучкість, доказовість мислення, прояви творчої дослідницької поведінки);

  • організаційно-комунікативний (набуття індивідуального досвіду самоорганізації, навчальної рефлексії; уміння працювати у групі і колективі);

  • інтелектуально-соціальний (пізнавальна активність, ініціативність, відповідальність, прагнення до удосконалення результатів своєї праці).

  • (Концепція розроблення нової редакції Державного стандарту

  • початкової загальної освіти)

















































Каталог: predmety
predmety -> Методика роботи з історичними джерелами на уроках історії Класифікація історичних джерел
predmety -> Гроші виникли внаслідок згоди між людьми і є встановленим законом платіжним засобом у державі
predmety -> Людина культурна, до найменших подробиць, європеєць з голови до п'ят… був справжнім аристократом Духа без жодного силування з свого боку… С.Єфремов
predmety -> Підхід Європейського Союзу
predmety -> Василь Семенович Стефаник народився 14 травня 1871 року в селі Русів (тепер Снятинського району Івано-Франківської області) у заможній селянській родині
predmety -> Урок як основна форма навчання історії та суспільствознавчих дисциплін в контексті компетентнісно орієнтованого навчання Компетентність здатність
predmety -> Тема проекту
predmety -> Леся Українка.”Бояриня”.Історична основа драматичної поеми. План Історія написання твору
predmety -> Наталія Кейван-Чорнокожа, вчитель-словесник
predmety -> Компетентність – ближче до “знаю, як”, ніж “знаю, що”. Компетентність – ближче до “знаю, як”, ніж “знаю, що”


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка