Студентки 5-го курсу Інституту математики, фізики і технологічної освіти



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.


Дипломна робота


Мета дослідження:

  • вивчити та теоретично обгрунтувати ефективні педагогічні умови застосування інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців комерційної діяльності в коледжах та ВПУ.



Об’єкт дослідження:

  • підготовка фахівців комерційної діяльності на основі використання інформаційних технологій.



Предмет дослідження:

  • педагогічні умови застосування інформаційних технологій у підготовці фахівців комерційної діяльності



Гіпотеза дослідження. Застосування інформаційних технологій в галузі професійної освіти набувають ефективності тоді, коли:

  • спирається на результати моніторингу рівня професійних знань, умінь і навичок із спеціальних дисциплін;

  • забезпечує застосування педагогічних програмних засобів, створених за допомогою прикладного програмного забезпечення, для організації та проведення навчальних занять.



Завдання дослідження:

  • проаналізувати стан дослідження проблеми у педагогічній теорії та практичну діяльність професійних навчальних закладів комерційного профілю;

  • вивчити, обгрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови ефективного застосування інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців комерційної діяльності у ВПУ, коледжах;

  • визначити та обгрунтувати критерії ефективності застосування інформаційних технологій у підготовці фахівців комерційної діяльності.



РОЗДІЛ1.Використання комп'ютерних технологій у підготовці фахівців комерційної діяльності

  • 1.1.Інформаційні технології в системі професійної освіти.

  • 1.2. Можливості нових інформаційних технологій у навчальному процесі.



РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • 2.1. Педагогічна цілеспрямованість і функціональні можливості комп'ютерного навчання.

  • 2.2. Психолого-педагогічні проблеми ефективного використання комп'ютерної техніки в навчальному процесі.



РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Етапи експерименту:

  • 1. Діагностичний (вивчення сучасного стану проблеми застосування інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців).

  • 2. Прогностичний (формулювання цілей і завдань експериментального дослідження).

  • 3. Організаційно-підготовчий (добір об'єктів для проведення експерименту).

  • 4. Педагогічний аудиторний експеримент (проведення дослідних занять).

  • 5. Узагальнюючий (обробка отриманих даних, аналіз даних та формулювання висновків).



Рівні засвоєння знань



Динаміка зміни критерію рівня сформованості мотивації щодо застосування інформаційних технологій за 2007 н. р.



Порівняльна діаграма зміни рівня мотивації



Каталог: duplomni rob -> html -> blank version -> Dokumentu -> diplomu -> prezentacii
Dokumentu -> Педагогічні умови використання засобів мультимедіа на уроках трудового навчання в старшій школі
Dokumentu -> Уроках «Технології»
Dokumentu -> Система управління базами даних субд access система керування базами даних (субд) ms access, основи роботи в системі
Dokumentu -> Студента 1 курсу групи г кваліфікаційного рівня “магістр”
Dokumentu -> Основні галузі застосування комп’ютерів
Dokumentu -> Вивчення сканера, та робота у Fine Reader Система оптичного розпізнавання тексту Fine Reader
prezentacii -> Об’єкт дослідження – навчальний процес у професійно-технічному навчальному закладі. Об’єкт дослідження – навчальний процес у професійно-технічному навчальному закладі
prezentacii -> Застосування графічних редакторів для створення дидактичних матеріалів з трудового навчання
prezentacii -> Методологічна основа дослідження Об’єкт дослідження


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка