Створення умов для профільного навчання



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.
#7321







Створення умов для профільного навчання

  • Створення умов для профільного навчання

  • Мова навчання та вивчення іноземних мов

  • Охоплення освітою дітей шкільного віку

  • Створення умов для безпеки життєдіяльності учасників НВП

  • Кадрове забезпечення

  • Навчально-методичне забезпечення

  • Матеріально-технічне забезпечення

  • Діяльність методичних служб

  • Інформатизація освітньої сфери



Викладання базових дисциплін за новими навчальними програмами

  • Викладання базових дисциплін за новими навчальними програмами

  • Реалізація обласних освітніх програм

  • Психологічне супроводження навчального процесу

  • Виховні системи ЗНЗ

  • Стан здоров’я, фізичного розвитку учнів, учителів

  • Впровадження освітніх інновацій

  • Оздоровлення дітей

  • Пільговий контингент

  • Індивідуальне навчання

  • Харчування учнів



Рівень навчальних досягнень учнів (ДПА)

  • Рівень навчальних досягнень учнів (ДПА)

  • Медалісти

  • Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін

  • Мала академія наук

  • Міжнародні порівняльні дослідження

  • Зовнішнє оцінювання

  • Працевлаштування випускників



За процесом: моніторинг – це циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об`єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування.

  • За процесом: моніторинг – це циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об`єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування.

  • За сутністю: моніторинг – це інформаційна система (збір, обробка, збереження та використання інформації про стан керованого об`єкта), яка постійно поповнюється і вказує на безперервність відстеження.

  • За технологічністю: моніторинг – це технологія вимірювання існуючого стану об`єкта.





Стандарти створюють систему індикаторів якості освітньої галузі

  • Стандарти створюють систему індикаторів якості освітньої галузі





Характеристика стандартів, що визначають стратегію й тактику управління освіти на всіх рівнях:

  • Характеристика стандартів, що визначають стратегію й тактику управління освіти на всіх рівнях:

  • Рівень суспільства в цілому;

  • Рівень регіону;

  • Рівень навчального закладу;

  • Рівень педагога;

  • Рівень батьків, дітей.



1. Підготовка до вивчення системи уроків вчителя:

  • 1. Підготовка до вивчення системи уроків вчителя:

  • Опрацювання науково-методичної літератури про вивчення роботи вчителя

  • Опрацювання пояснювальних записок до програм навчального предмета, фактичного матеріалу до визначеного розділу

  • Розробка діагностичних карт, анкет, тестів тощо.

  • 2. Вивчення системи уроків вчителя відповідно до складеного плану:

  • Визначення рівня загальної підготовки вчителя

  • Підготовка вчителя до вивчення теми

  • Відвідування усіх уроків з теми, яка вивчається

  • 3. Вивчення успішності учнів

  • 4. Вивчення позакласної роботи з предмета

  • 5. Узагальнення результатів та експертна оцінка системи уроків

  • 6. Бесіда з учителем за результатами вивчення та визначення орієнтирів професійного вдосконалення вчителя

  • 7. Поширення позитивних розробок системи







надає можливість графічно представити залежність між двома показниками.

  • надає можливість графічно представити залежність між двома показниками.

  • Положення кожної точки на координатній площині визначається двома координатами, які відповідають значенням цих показників.





  • Показники:

  • рівень навчальних досягнень учнів

  • рівень кваліфікації вчителів







Обчислення середнього бала за предметами

  • Обчислення середнього бала за предметами

  • Обчислення середнього рівня кваліфікації вчителів

  • Побудова точкової діаграми за двома групами показників

  • Інтерпретація результатів



Сер. бал = (2∙П + 5∙С + 8∙Д + 11∙В)/К, де

  • Сер. бал = (2∙П + 5∙С + 8∙Д + 11∙В)/К, де

  • П – кількість учнів, які показали результати ДПА на початковому рівні;

  • С – кількість учнів, які показали результати ДПА на середньому рівні;

  • Д – кількість учнів, які показали результати ДПА на достатньому рівні;

  • В – кількість учнів, які показали результати ДПА на високому рівні;

  • К – загальна кількість учнів, які проходили ДПА з певного предмета (К = П + С + Д + В).



Рівень кваліфікації =

  • Рівень кваліфікації =

  • (2∙К1 + 5∙К2 + 8∙К3 + 11∙К4)/К, де

  • К1 – кількість учителів кваліфікаційної категорії «Спеціаліст»;

  • К2 – кількість учителів кваліфікаційної категорії «Спеціаліст ІІ категорії»;

  • К3 – кількість учителів кваліфікаційної категорії «Спеціаліст І категорії»;

  • К4 – кількість учителів кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

  • К – кількість учителів (К = К1 + К2 + К3 + К4).









Розміщення точок у І квадранті означає відповідність достатнього чи високого рівня навчальних досягнень учнів умовно достатньому чи високому рівню кваліфікації вчителів,

  • Розміщення точок у І квадранті означає відповідність достатнього чи високого рівня навчальних досягнень учнів умовно достатньому чи високому рівню кваліфікації вчителів,

  • у ІІ квадранті – відповідність достатнього чи високого рівня навчальних досягнень учнів умовно середньому чи низькому рівню кваліфікації вчителів,



у ІІІ квадранті – відповідність середнього чи початкового рівня навчальних досягнень учнів умовно середньому чи низькому рівню кваліфікації вчителів,

  • у ІІІ квадранті – відповідність середнього чи початкового рівня навчальних досягнень учнів умовно середньому чи низькому рівню кваліфікації вчителів,

  • у ІV квадранті – відповідність середнього чи початкового рівня навчальних досягнень учнів умовно достатньому чи високому рівню кваліфікації вчителів.



1. Діагностичне оцінювання

  • 1. Діагностичне оцінювання

  • 2. Визначення рівнів компетентності:

  • - спроб і помилок;

  • - спостереження;

  • - наслідування;

  • - аналізу;

  • - розвитку;

  • - становлення;

  • - удосконалення.





9. Моніторинг сформованості професійної компетентності на всіх рівнях досягнення вищої педагогічної майстерності (моніторинг професійної діяльності)

  • 9. Моніторинг сформованості професійної компетентності на всіх рівнях досягнення вищої педагогічної майстерності (моніторинг професійної діяльності)



Система роботи щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду є важливою складовою та передумовою здійснення інноваційної діяльності педагогами навчальних закладів.

  • Система роботи щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду є важливою складовою та передумовою здійснення інноваційної діяльності педагогами навчальних закладів.

  • У ході виявлення, вивчення та узагальнення ЕПД відбувається процес оцінювання педагогічної діяльності учителя та визначається її якісний рівень.



Тренінг “Створення моделі моніторингу системи виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду”

  • Тренінг “Створення моделі моніторингу системи виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду”



І етап – виявлення ЕПД;

  • І етап – виявлення ЕПД;

  • ІІ етап – вивчення ЕПД;

  • ІІІ етап – узагальнення ЕПД;

  • IV етап – поширення ЕПД.



Визначити мету та завдання етапу

  • Визначити мету та завдання етапу

  • Визначити об`єкти дослідження

  • Запропонувати перелік інструментарію для проведення дослідження

  • Визначити зміст заходів у рамках проведення моніторингу





Перший критерій :

  • Перший критерій :

  • виконання державних програм у повному обсязі. Оцінюючи роботу вчителів, необхідно переконатись, що вони працювали згідно з програмою, забезпечили вивчення передбачених тем, виконання практичних, лабораторних і контрольних робіт, екскурсій.

  • Другий критерій :

  • рівень знань і розвитку учнів, ступінь їх самостійності, оволодіння навичками навчальної праці, інтелектуальними вміннями.



Третій критерій :

  • Третій критерій :

  • якість навчально-виховної роботи на уроці. Чи вчить, виховує вчитель на уроці, чи добивається він того, що саме під час уроку відбувається процес формування знань, розвиток самостійності, чи здійснюється виховання в процесі навчання?     Особливо треба приділити увагу питанням: які методи роботи застосовує вчитель, чи вміє він обирати оптимальні прийоми навчання з урахуванням навчального матеріалу і особливостей класу? Не існує універсальних методів навчання, їх нескінченна множина. Вибір правильних методів - ознака професійної майстерності.

  • Четвертий критерій :

  • диференційований підхід до учнів у процесі навчання, який забезпечує оптимальний розумовий розвиток учнів, попереджає неуспішність. Одним із способів перевірки ступеня ефективності індивідуального підходу до учнів в умовах колективної роботи з класом є вивчення системи роботи вчителя із слабими та відстаючими учням, а також з тими, хто проявляє особливий інтерес до вивчення того чи іншого предмету, роботи вчителя після уроків.



Визначити основні блоки показників педагогічної діяльності вчителя, що підлягають оцінюванню

  • Визначити основні блоки показників педагогічної діяльності вчителя, що підлягають оцінюванню

  • Визначити складові блоків показників (над окремим блоком працює окрема група)

  • Обмін думками (доповнення)

  • Ранжування блоків показників за вагомістю (здійснюється кожним з членів групи окремо)

  • Ранжування складових блоку показників (здійснюється кожним з членів групи окремо)



Кваліметрична модель оцінки педагогічної діяльності учителя

  • Кваліметрична модель оцінки педагогічної діяльності учителя









Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка