Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг : підручник / Романенко Л. Ф. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 344 с.
Ткачук В. О. Маркетинг у банку : навч. посіб. / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний економічний університет. – Тернопіль: Синтез-Поліграф, 2006. – 225 с.
- це документ банку, який визначає конкретні задачі в роботі банку з формування ефективної клієнтської бази, їх ресурсне забезпечення, пріоритети, систему контролю за виконанням положень даного документу.
- це документ банку, який визначає конкретні задачі в роботі банку з формування ефективної клієнтської бази, їх ресурсне забезпечення, пріоритети, систему контролю за виконанням положень даного документу.
формування оптимальної клієнтської бази за обсягами та структурою;
формування оптимальної клієнтської бази за обсягами та структурою;
ефективне використання такого виду ресурсів банку, як клієнтська база банку в розрізі максимально повного використання інформації про споживачів, їх запити та побажання, потенціал та перспективи росту тощо.
створення позитивного іміджу клієнтоорієнтованого банку;
створення позитивного іміджу клієнтоорієнтованого банку;
збільшення частки банку на пріоритетних сегментах ринку;
отримання широкого аналітичного матеріалу, який може стати базою для складання стратегії і плану розвитку банку.
розподіл активів банку між клієнтами за обсягом і видами вкладень.
збір інформації про потенційних клієнтів;
збір інформації про потенційних клієнтів;
здійснення заходів по формуванню позитивного іміджу банку (розміщення реклами в засобах масової інформації; зовнішня реклама (рекламні щити, покажчики на дорозі, зовнішні вивіски, світлова реклама);
випуск поліграфічних рекламних матеріалів та сувенірів з символікою банку (візитки, буклети, календарі, каталоги); інші заходи по зв'язках з громадськістю (поздоровлення, вітальні листівки, конкурси, лотереї, спонсорська діяльність));
розробка сценарію зустрічі з потенційним клієнтом та формування пропозиції клієнту (на даному етапі необхідно визначити мету зустрічі, забезпечити наявність необхідних наглядових матеріалів про банк, умови діяльності банків-конкурентів, визначити можливі заперечення і аргументи клієнта);
зустріч з потенційним клієнтом. На даному етапі клієнту надається вся необхідна інформація про банківський продукт, який його цікавить, при позитивній реакції клієнта йому пропонується підписати договір з банком про надання послуг.
цінова диференціація, яка може проявлятися у відхиленні ціни як в сторону її зниження, так і в сторону її росту;
цінова диференціація, яка може проявлятися у відхиленні ціни як в сторону її зниження, так і в сторону її росту;
надання права безплатного користування окремими банківськими послугами (як правило на обмежений час);
ускладнення підрахунку кінцевої ціни на банківські послуги.
Важливість цінових аргументів обумовлює необхідність ведення у банку спеціальної форми яка б показувала порівняльну характеристику цін на однотипні банківські послуги основних конкурентів.
вигідне географічне розміщення банківської установи;
вигідне географічне розміщення банківської установи;