Тема проекту



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Проектна робота


Світова література 8 клас Тема проекту:



„І я живу з античними богами, Вже й сам напівлегенда, напівбог” М.Негода „Гомер”



Організація роботи проекту учнів 8 класу

          • Мета проекту :
  • розширити знання учнів , зацікавити легендарною постаттю поета Гомера;

  • розвивати у школярів навички мислення високого рівня за пірамідою освітніх цілей Блума;

  • спонукає до творчої та пошукової роботи;

  • розвиває вміння презентувати та аргументувати свою роботу

  • розвивати духовні, інтелектуальні, творчі здібності;

  • виховувати гармонійну особистість, здатну приймати важливі рішення та працювати над розв’язанням важливих життєвих проблем



Організація роботи проекту учнів 8 класу

  • Тип проекту Інформаційний проект

  • За кількістю учасників груповий

  • За тривалістю виконання середньої тривалості

  • Групи у проекті :

  • „Я- біограф”, „Я-історик” „Я-мистецтвознавець” „Я-літературознавець” „Я-кінокритик” „Я-сценарист” „Я- мудрець”



Ключове питання

  • Чому уже 2,5 тисяч років Гомер та його поеми не залишають байдужими людей в усьому світі?



Я- біограф”

  • Завдання:



„Я-історик”

  • 1.Визначте історичне підґрунтя поеми

  • „ Іліада”

  • 2.Оцініть значення пошукової роботи німецького археолога Генріха Шлімана

  • 3.Підготуйте брошуру „Троя не міф, а реальність”



„Я-мистецтвознавець”

  • 1.Створіть слайд-шоу „Образи та сюжети поем Гомера- невичерпне джерело для різних видів візуального мистецтва”

  • 2.Перегляньте репродукцію картини Ж.Л.Давида „Андромаха біля тіла Гектора” .Порівняйте художньо -мистецькі засоби, що їх використовують Гомер і Давид для зображення трагічної долі людини. 3. Напишіть мистецький коментар до репродукції картини Ж.Л.Давида „Андромаха біля тіла Гектора



„Я-літературознавець”



„Я-кінокритик”



„Я-сценарист”

  • 1.Порівняйте сцену прощання Андромахи з Гектором за міфом і за змістом „Іліади”. 2..Напишіть сценарій до сценки прощання Андромахи з Гектором”. 3..Підготуйте поради акторам , які будуть втілювати образи на сцені. Гомер гуманіст





О.Іванов “Пріам благає Ахілла віддати тіло Гектора”



Ж.Давид „Андромаха біля тіла Гектора «



„Я- мудрець”

  • 1.Випишіть афоризми із поем Гомера, поясніть їх значення . 2.Підберіть запитання до інтелектуальної гри за змістом поеми „Іліада” Гомера. 3.Створіть комп’ютерну гру



Зразок комп*ютерних ігор на урока світової літератури









Молодці! Знання приносять УСПІХ І ЗАДОВОЛЕННЯ







Молодці!

  • Уміння мислити

  • робить ВАС

  • Мудрецями!!!



Каталог: upload -> konkurs%20prezent
konkurs%20prezent -> Тема. «Він належить всьому людству…» Вивчення життєвого шляху геніального російського письменника Олександра Сергійовича Пушкіна
konkurs%20prezent -> Встановіть відповідність між богами грецьких та римських міфів: Встановіть відповідність між богами грецьких та римських міфів
konkurs%20prezent -> Байрон джордж ноел гордон (1788-1824) Поема Байрона “Мазепа”
konkurs%20prezent -> Урок компаративного аналізу оповідань Джека Лондона "Любов до життя" та Олександра Довженка "
konkurs%20prezent -> Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості
konkurs%20prezent -> Льюіс Керролл “Аліса в Країні Чудес”


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка