Чому уже 2,5 тисяч років Гомер та його поеми не залишають байдужими людей в усьому світі?
„Я- біограф”
Завдання:
„Я-історик”
1.Визначте історичне підґрунтя поеми
„ Іліада”
2.Оцініть значення пошукової роботи німецького археолога Генріха Шлімана
3.Підготуйте брошуру „Троя не міф, а реальність”
„Я-мистецтвознавець”
1.Створіть слайд-шоу „Образи та сюжети поем Гомера- невичерпне джерело для різних видів візуального мистецтва”
2.Перегляньте репродукцію картини Ж.Л.Давида „Андромаха біля тіла Гектора” .Порівняйте художньо -мистецькі засоби, що їх використовують Гомер і Давид для зображення трагічної долі людини. 3. Напишіть мистецький коментар до репродукції картини Ж.Л.Давида „Андромаха біля тіла Гектора
„Я-літературознавець”
„Я-кінокритик”
„Я-сценарист”
1.Порівняйте сцену прощання Андромахи з Гектором за міфом і за змістом „Іліади”. 2..Напишіть сценарій до сценки прощання Андромахи з Гектором”. 3..Підготуйте поради акторам , які будуть втілювати образи на сцені. Гомер гуманіст
О.Іванов “Пріам благає Ахілла віддати тіло Гектора”
Ж.Давид „Андромаха біля тіла Гектора «
„Я- мудрець”
1.Випишіть афоризми із поем Гомера, поясніть їх значення . 2.Підберіть запитання до інтелектуальної гри за змістом поеми „Іліада” Гомера. 3.Створіть комп’ютерну гру
Зразок комп*ютерних ігор на урока світової літератури