Тема уроку: Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка "Біда навчить." Прислів’я
Дата конвертації 02.06.2016 Розмір 445 b. Тип Урок
Правило піднятої руки. Правило піднятої руки. Уважно слухати вчителя і учнів. Активно і творчо працювати.
Тема уроку: Тема уроку: Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка “Біда навчить.” Прислів’я
Тестова перевірка 1. У якому році народилася Леся Українка? А) 1896 р. Б) 1871 р. В) 1857р. 2. Яке її справжнє прізвище? А) Українка. Б) Красницька. В) Косач. 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки? А) Олена Пархоменко. Б) Олена Пчілка. В) Олена Паламарчук. 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки? А) «На крилах пісень». Б) «Відгуки». В) «Думи і мрії». 5. Який перший вірш написала Л. Українка? А) «Конвалія». Б) «Надія». В) «Давня весна» 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»? А) Крук. Б) Бузько. В) Горобець.
Тестова перевірка Тестова перевірка 1. У якому році народилася Леся Українка? А) 1896 р. Б) 1871 р. В) 1857р. 2. Яке її справжнє прізвище? А) Українка. Б) Красницька. В) Косач. 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки? А) Олена Пархоменко. Б) Олена Пчілка. В) Олена Паламарчук. 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки? А) «На крилах пісень». Б) «Відгуки». В) «Думи і мрії». 5. Який перший вірш написала Л. Українка? А) «Конвалія». Б) «Надія». В) «Давня весна» 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»? А) Крук. Б) Бузько. В) Горобець.
І васо снузала. А робчикго віс бісо на біду та й чапов датиж чіно. І васо снузала. А робчикго віс бісо на біду та й чапов датиж чіно. давЖ, давж, аж муйо нарибдло. лиКо це лотас нітитем, кинупролась васо та як дезаве: «уГ-у-у! уГ-у-у
Що примусило горобчика замислитися над життям та змінитися? Що примусило горобчика замислитися над життям та змінитися?
Клопіт будівлі для зберігання харчів, врожаю. Ні гадки йому прославився. Зоглядівся турбується. Статкує губить. Вславився ні про що не думав. Дбає не помітив. Клуні турбота. Втеряє хазяйнує.
1. «Дурні бились, а ________________________.» 1. «Дурні бились, а ________________________.» 2. «Хто дурнем вродився, той ______________.» 3.«Не на те мудра , щоб ____________________.» 4.«Поки біди не знатимеш, то ______________.» 5. «Розум на дорозі _______________________.»
неохайний спостережливий завзятий неохайний спостережливий завзятий вихований Хазяйновитий сумний горобчик обережний Допитливий мудрий Турботливий
План План 1. Був собі _______________________. 2. Бились, бились, _________________. 3. Прилетів у гай, коли бачить – сидить ___________________. 4. Полетів він на болото, а там ________. 5. Сидить на ріллі__________________. 6. Вилізла ______ з дупла, __________. 7. Сидить на сучку _________________. 8. А по полю ____________________. 9. А на весну вже став ______________.
М_др_м н_хт_ не вр_д_вс_, а н_вч_вс_. М_др_м н_хт_ не вр_д_вс_, а н_вч_вс_.
киПо дибі не знамешти – зурому не мешмати. киПо дибі не знамешти – зурому не мешмати.
Продовжіть думку:
Середній рівень : виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них. Середній рівень : виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них. Достатній рівень : проілюструвати план казки у формі діафільму , стисло переказувати за складеним діафільмом. Високий рівень : написати невеличкий твір-міркування на тему «Чого навчила мене ця казка?» Пам’ятайте, що у тексті-міркуванні обов’язково повинні бути його складові: твердження, доказ, висновок.
Поділіться з Вашими друзьями: