|
Теоретичний блок Питання для дискусії
|
Дата конвертації | 27.06.2016 | Розмір | 445 b. | | #10123 |
|
Теоретичний блок Питання для дискусії - Що зроблено для впровадження профільного навчання в Україні?
- Чи змогли переконатися Ви в його ефективності/ неефективності на практиці?
Процес, який Процес, який спрямований на реальне життєве і професійне самовизначення випускників школи; диференційований за змістом навчання, в якому враховуються в першу чергу основні запити і професійні плани учнів у реальних регіональних умовах; прогнозований з урахуванням структури ринку праці та зайнятості для молоді. Принцип, який: забезпечує поглиблене вивчення окремих дисциплін, програми повної середньої освіти; створює умови для значної диференціації змісту освіти старшокласників; розширює можливості соціалізації учнів.
диференціації - розподіл учнів за рівнем освітньої підготовки, інтересами, потребами, здібностями і нахилами; варіативності й альтернативності освітніх програм, технологій навчання і навчально-методичного забезпечення; наступності та неперервності між допрофільною підготовкою та профільним навчанням, професійною підготовкою; гнучкості змісту і форм організації профільного навчання, у тому числі дистанційного; забезпечення можливості зміни профілю; діагностико-прогностичної реалізованості - виявлення здібностей учнів з метою їх обґрунтованої орієнтації на профіль навчання.
НАПРЯМИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ суспільно-гуманітарний філологічний художньо-естетичний природничо-математичний технологічний спортивний універсальний (в окремих випадках)
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ Внутрішньошкільні профільні класи в однопрофільних ЗНЗ класи з поглибленим вивченням предметів профільне навчання за індивідуальними навчальними планами і програмами динамічні профільні групи
більш ґрунтовне і повне опанування понять, законів, теорій, передбачених у Державних стандартах освіти; більш ґрунтовне і повне опанування понять, законів, теорій, передбачених у Державних стандартах освіти; дотримання системного викладу навчального матеріалу, його логічне впорядкування; широке використання знань зі споріднених предметів; застосування активних методів навчання; організація дослідницької, проектної діяльності учнів.
активні та інтерактивні уроки активні та інтерактивні уроки практичні і лабораторні роботи, практикуми курси за вибором факультативи предметні гуртки наукові товариства учнів МАН предметні олімпіади творчі проекти конкурси науково-практичні конференції кабінети профорієнтації
Практичний блок Які прогностичні моделі розроблені в ваших навчальних закладах? Які проблеми організації профільного навчання є в місті? Яка модель профільного навчання є прийнятною для Славутича?
Дякуємо за увагу!
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|