Теоретичний блок Питання для дискусії



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.
#10123



Теоретичний блок

  • Питання для дискусії

    • Що зроблено для впровадження профільного навчання в Україні?
    • Чи змогли переконатися Ви в його ефективності/ неефективності на практиці?




Процес, який

  • Процес, який

  • спрямований на реальне життєве і професійне самовизначення випускників школи;

  • диференційований за змістом навчання, в якому враховуються в першу чергу основні запити і професійні плани учнів у реальних регіональних умовах;

  • прогнозований з урахуванням структури ринку праці та зайнятості для молоді.

  • Принцип, який:

  • забезпечує поглиблене вивчення окремих дисциплін, програми повної середньої освіти;

  • створює умови для значної диференціації змісту освіти старшокласників;

  • сприяє встановленню рівного доступу до повноцінної якісної освіти;

  • розширює можливості соціалізації учнів.



  • диференціації - розподіл учнів за рівнем освітньої підготовки, інтересами, потребами, здібностями і нахилами;

  • варіативності й альтернативності освітніх програм, технологій навчання і навчально-методичного забезпечення;

  • наступності та неперервності між допрофільною підготовкою та профільним навчанням, професійною підготовкою;

  • гнучкості змісту і форм організації профільного навчання, у тому числі дистанційного; забезпечення можливості зміни профілю;

  • діагностико-прогностичної реалізованості - виявлення здібностей учнів з метою їх обґрунтованої орієнтації на профіль навчання.



НАПРЯМИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

  • суспільно-гуманітарний

  • філологічний

  • художньо-естетичний

  • природничо-математичний

  • технологічний

  • спортивний

  • універсальний (в окремих випадках)





ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

  • Внутрішньошкільні

  • профільні класи в однопрофільних ЗНЗ

  • профільні групи в багатопрофільних ЗНЗ

  • класи з поглибленим вивченням предметів

  • профільне навчання за індивідуальними навчальними планами і програмами

  • динамічні профільні групи



більш ґрунтовне і повне опанування понять, законів, теорій, передбачених у Державних стандартах освіти;

  • більш ґрунтовне і повне опанування понять, законів, теорій, передбачених у Державних стандартах освіти;

  • дотримання системного викладу навчального матеріалу, його логічне впорядкування;

  • широке використання знань зі споріднених предметів;

  • застосування активних методів навчання;

  • організація дослідницької, проектної діяльності учнів.



активні та інтерактивні уроки

  • активні та інтерактивні уроки

  • практичні і лабораторні роботи, практикуми

  • курси за вибором

  • поглиблене вивчення окремих предметів на диференційованій основі

  • факультативи

  • предметні гуртки

  • наукові товариства учнів

  • МАН

  • предметні олімпіади

  • творчі проекти

  • конкурси

  • науково-практичні конференції

  • кабінети профорієнтації



Практичний блок

  • Які прогностичні моделі розроблені в ваших навчальних закладах?

  • Які проблеми організації профільного навчання є в місті?

  • Яка модель профільного навчання є прийнятною для Славутича?







Дякуємо за увагу!





Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка